ویرگول
ورودثبت نام
کتابخونه سنجاقک📚✨️
کتابخونه سنجاقک📚✨️
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

آفتاب مثل همیشه نبود...

صرفا چون قشنگه🧡
صرفا چون قشنگه🧡


حقیقتا چند روزه ذهنم خیلی بهم ریخته اس ، واسه همینم فکر کنم این پستم همین مدلی بشه ( از هر در سخن گفتن)
_ اول میخوام راجب کتاب جاناتان مرغ دریایی خیلی خلاصه بگم که خوندمش ، صفحه های اول زیاد خوشم نیومده بود( چاپی که من گرفتم خوب نبود عکسش تو پستای قبلی هست ولی قول داده بودم که بخونم😁، اما دوست دارم به پیشنهاد یه دوست ویرگولی صوتیش هم گوش کنم) ولی هرچی میگذشت خب قاعدتا درگیر داستان میشدم. خیلی درس و بحث توش بود و نکته های جالبی داشت و یکی از قسمتایی که دوست داشتمو میزارم این پایین:
" تا وقتی خودت را با سختی به بالا هدایت کنی، موفق نخواهی شد و این کار برایت خیلی سخت می شود و مطمئنا هرگز موفقیت بدست نمی آوری در بدست آوردن تمرکز دقت کن و خیلی نرم و سبک پرواز کن" این تیکه کوتاهه ولی نمونه کامل و بارز یه سبک زندگیه واقعا ، همون داستان سخت بگیری، سخت میگذره؛ یکم کلیشه ای بنظر میرسه میدونم، ولی درک کردن بسته به شرایط آدماست دیگه، خب خودم تو موقعیتی بودم که خیلی داشتم همه چیو سخت میگرفتم و این جمله بنظرم قشنگ اومد...

_ یه موضوع دیگه ای هم که دوست داشتم راجبش بنویسم در مورد یه روزِ صبحِ ابریه که وقتی از پنجره بیرونو نگاه کردم همون لحظه اول چشمم خورد به آسمون، انقدر قشنگ بود که خواستم عکس بگیرم ولی بی فایده بود، عکس نمیتونست اون زیبایی رو نشون بده بخاطر همین ترجیح دادم چند دقیقه فقط وایسم نگاه کنم تا ابرا به هم بریزن و بگذرن. کل آسمون پر شده بود از ابرای مربعی شکل با اندازه و اضلاع کاملا یکسان جوریکه فکر میکردم خدا خط کش گذاشته و با قیچی برش زده(عجیب هم اندازه بودن☁️)
من و آسمون ابری یجور ارتباط عاشقانه ای رو با هم داریم😅 روزایی که هوا ابریه انگار همه چی یجور دیگه ای قشنگ و متفاوته شاید اصلا تو اون روز هیچ اتفاق خاصیم نیوفته و تکراری ترین روزِ سال باشه اما برای من فرق میکنه یسری میگن چیه تو این هوا دلمون میگیره ،من برعکسم انگار خوشحال ترم میشم😅، خلاصه حوالی ظهر دوباره توجهم جلب شد و دیدم هوا از حالت ابری به آفتابی تبدیل شد .توقع داشتم مثل همیشه خورشید خانوم با تمام توان و تابش های لیزریش فرق سرم رو سوراخ کنه ولی نه....
حتی آفتاب اون روزم با روزای دیگه تفاوت داشت و انحنای پرتوی های زرد و نارنجی رنگش عین تو کارتون ها بود همونقدر smoothy و ظریف🌝✨️( معادل فارسیش نمیتونست حسمو بیان کنه👀)

آسمون ابری از هر نوعش قشنگه🤍
آسمون ابری از هر نوعش قشنگه🤍


_ سومین چیز راجب دستاورد این هفته هست، لطفا مسخره نکنید... یکی از پستام منتخب ویرگول شد😂( همین خواستم بگم فقط؛ یه موقع خبر به این مهمیو از دست ندید🙄 پراکنده نویسیه دیگه ، کی به کیه😅)


_ و اما ... فارغ از هر چیزی دلم عمیقااا برای زمستون تنگ شده؛ کاش واقعا می شد آدم با مودی که داره هوا رو تغییر بده یا سفارش بده :) مثال: یه هوای ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی لطفا😅( اولین باری که این کارتون رو دیدم به معنای واقعی کلمه عاشقششششش شدم و هنوزم بعضی موقع ها میبینمش👀)

نوشته بود:اینکه نمیتونم هوای مورد علاقمو سفارش بدم که تا نیم ساعت دیگه آماده باشه واقعا اذیتم میکنه:(
نوشته بود:اینکه نمیتونم هوای مورد علاقمو سفارش بدم که تا نیم ساعت دیگه آماده باشه واقعا اذیتم میکنه:(


_ در آخرم موزیک پیشنهادی ، کجایی از عرفان طهماسبی ، دوست داشتید گوش کنید🎶

خیلی درهم برهم شد ولی مرسی که تا اینجا خوندین✨️🍓


پراکنده جاتکتابموسیقیزندگیسبک زندگی
اگه به نوشتن و کتاب خوندن علاقه داری اینجا برای توئه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید