ویرگول
ورودثبت نام
sanwork
sanwork
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دنیا مرا بشناس

اگر شما هم فردی در حوزه کاری خاص هستید صد در هزار درصد نیاز به شناخته شدن دارید و نیاز دارید که مردم شما رو بشناسند مثلا یک فردی دکتر است و میخواهد خود را در حوزه و تخصص خود به دیگران بشناساند ( البته بگیم میخواد پز بده بهتره ) خوب چه بهتر که از ابزاری استفاده کنه که میلیون ها میلیون نفر دارن ازش بهره می برن!!!!

میدونم که فهمیدید چون اگر یک مطلب از مطالب من رو میخواندید میفهمیدید این ابزار ، ابزار رسانه مجازی است که هر فردی باید از اون استفاده کنه.

درسته که هرکدوم از شما تو هزار تا شبکه اجتماعی مجاز و غیر مجاز :| پروفایل دارید ولی کسی که میخواد به عنوان یک متخصص صحبت کنه به جز ابزار شبکه های اجتماعی به یک وبسایت شخصی نیاز داره که توی اون به طور کامل و واضح درمورد خودش ، شغلش ، علایقش و .. حرف بزنه.

ولی چطور یک وبسایت داشته باشیم برای خودمون ؟

خوب عزیز من اینقدر که من لینک کردم و گفتم دهنم ... خوب کار رو بسپار به کاردون

طراحی وبسایت با آیسا

انصافا بعداز این همه لینک کردن اگر یک بار نری ببینی خیلی نامردی

کسب وکارطراحی وبسایتسئوطراحی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید