ویرگول
ورودثبت نام
sanwork
sanwork
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چطور تو زمان کم تجارت خود را گسترش دهیم

آیا شما هم صاحب یک تجارت هستید؟

آیا شما میخواهید کسب و کار خود را گسترش دهید؟

خوب برای اینکه از تبلیغاتی شدن ماجرا جلوگیری کنم میرم سر اصل مطلب و می پرسم میخوام سریعتر از قبل از کسب و کارت پول در بیاری؟ خوب فکر کنم که نه مطمئنا جوابت :"آره معلومه کی نمیخواد"




خوب برای اینکه کسب و کارت رو گسترش بدی به سرعت به چند تا چیز مهم نیاز داری که یکی از اونها استفاده از ابزار رسانه ای مجازی یا همون وب هستش که این روز ها خود تو توش داری غلط میخوری!! :(

خوب برای کنترل این ابزار نیاز به یک چیز اساسی و ابتدایی دارید :

وب سایت

خوب حالا چرا سایت اینقدر مهمه؟

یه کلمه وبسایت هویت تجارت شما در فضای مجازی است ،فضایی که میلیارد ها میلیارد کاربر دارد و این یعنی که تجارت شما به سرعت بین میلیارد ها میلیارد انسان دیده می شود و تجارتتان با سرعت ده ها برابر افزایش میابد.

خوب حالا از کجا یک وبسایت تهیه کنیم؟

خوب یک جواب براش هست

شرکت های زیادی در حوزه طراحی وبسایت وجود دارد ولی به کدومشون اعتماد کنیم ؟

مشکل اینجاست دیگه کدوم ؟

خوب من از بین اینهمه وبسایت یکی رو میخوام بهتون معرفی کنم که کارش همین و البته براتون سئو رو هم انجام میده، اما سئو چیه رو برای قسمت بعد میزارم .

خوب این وبسایت ، وبسایت گروه آیسا هستش که نمیخوام معرفی اش کنم و میخوام خودتون برید و با کار هاشون آشنا شید.

خوب لینک این وبسایت -> طراحی وبسایت با گروه آیسا

طراجی وبسایتسئوطراحی وبسایت شرکتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید