ویرگول
ورودثبت نام
sara asadi
sara asadi
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

چگونه senior شوم؟


حقیقتا اگه به دنبال این هستید که چگونه senior شوید احتمالا محتوای این مقاله به درد شما نمی‌خورد. عنوان این مقاله در حقیقت سوال من است. و بیش از اینکه راه حلی برای ارائه داشته باشم بیشتر به دنبال راه حل هستم.

من در شرکتی به عنوان دولوپر مشغول هستم. از دوستان این فیدبک را گرفته ام که دولوپر خوبی هستم منتهی این برای من کافی نیست. دوست دارم فرد خاصی باشم دوست دارم نظرم مهم باشد دوست دارم فرد کلیدی باشم و خلاصه دوست دارم senior باشم.

حقیقتا در راستای این علاقه کار هایی هم کردم کتاب هایی هم خوندم منتهی حس میکنم ته تهش دیدم به مساله اصلا درست نیست. گاها حس میکنم اون دقتی رو که شاید و باید روی کارم ندارم به خودم میام و میبینم خیلی چیز هایی که مهم رو ignore کردم.

خلاصه که واقعا به کمک احتیاج دارم. آیا کسی هست که مرا یاری کند؟

senior developerseniordeveloper
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید