ویرگول
ورودثبت نام
سارا کاظمی
سارا کاظمی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

بهترین روش های تقویت ابرو و مژه

سلام. من سارا هستم و به آرایش کردن و لوازم آرایش علاقه دارم. می خوام توی این صفحه تجربیات خودم رو از استفاده لوازم آرایشی مختلف با شما درمیون بزارم و بهترین محصولات رو به شما معرفی کنم.

اجازه بدین، اول از همه راجع به تقویت ابرو و مژه صحبت کنیم. ریزش ابرو و مژه یا کم پشت بودن اون ها مشکلی هستش که تقریبا همه خانم های ایرانی با اون آشنان. من هم مثل خیلی از شما این مشکل رو داشتم و راه های زیادی رو برای درمان اون امتحان کردم.

معرفی محصولات تقویت ابرو

من برای تقویت ابرو و مژه هام و پرپشت شدن اون ها، خیلی از داروها رو از برندهای مختلف داخلی و خارجی امتحان کردم. تقریبا همه محصولات تقویت ابرو در مدت زمانی که مورد استفاده قرار می گیرن، نتیجه رضایت بخشی رو برای مصرف کننده به همراه دارن اما بعد از اینکه مصرف دارو قطع میشه، مشکل ریزش ابرو مجددا شروع میشه.

بعد از امتحان کردن تعداد زیادی از داروهای تقویت ابرو به محصولات سریتا و اکسیلیا رسیدم و از هر دوشون هم جواب گرفتم. داروی تقویت ابروی سریتا برای خیلی از خانم های ایرانی شناخته شده است و احتیاجی به معرفی نداره. همه محصولات سریتا خاصیت درمانی دارند و قیمتشون هم خیلی بالا نیست. جالبه بدونین که پیدا کردن محصولات برند سریتا توی بازار اصلا سخت نیست و میتونین از اکثر داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی کرم تقویت ابرو سریتا رو بخرین.

حالا بریم سراغ محلول تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا. این محصول نسبت به سریتا قیمت بالاتری داره اما برای تقویت مژه و ابرو به صورت همزمان به کار میره. بسته بندی شیک و جذابی داره و داخل جعبه اش 70 تا اپلیکاتور گذاشته شده که باید با استفاده از این اپلیکاتورها محلول تقویت کننده رو روی مژه و ابرو هاتون بزنید.

بعد از سه هفته استفاده از این محلول می تونین تغییر رو توی ابروهاتون به خوبی ببنین.

معرفی محصولات تقویت مژه

یکی از محصولات که قبلا هم به شما معرفی کردم، محلول تقویت کننده مژه و ابرو اکسیلیا هستش. ویژگی های این محلول رو قبلا بهتون توضیح دادم، پس حالا میریم سراغ محلول تقویت کننده مژه سریتا. این محلول در بسته بندی ای مشابه با خط چشم تولید شده و به شما اجازه میده تا با استفاده از قلم موی خودش این محلول رو روی مژه ها پخش کنید. باید دقت کنید که هیچ کدوم از داروهای تقویت مژه نباید داخل چشمتون برن، پس موقع مصرف اون ها دقت کنید تا به چشمتون آسیب نزنین. حجم محلول سریتا نسبت به اکسیلیا بیشتره و قیمت مناسب تری هم داره. از اینجا به بعد دیگه انتخاب با شماست که کدوم رو تهیه کنین.

روش های خانگی برای تقویت مژه و ابرو

بعضی از خانم ها هستن که دوست دارن تا از روش های سنتی برای تقویت مژه و ابرو هاشون استفاده کنن. باید اعتراف کنم که من هم درمان های خانگی رو به محصولات شیمیایی ترجیح میدم. به خاطر همین هم چند تا مقاله خارجی و داخلی خوندم تا روش های درمان خانگی این مشکل رو پیدا کنم. بین مقاله هایی که خوندم یک مقاله انگلیسی متعلق به سایت food.ndtv.com برام جالب بود ( اگر می خواین که مقاله رو بخونین روی آدرس سایت کلیک کنین) و یک مقاله فارسی متعلق به وبلاگ فروشگاه اینترنتی میس و مستر هم با اسم

"راهنمای جامع و معرفی راهکارهای تقویت مژه و ابرو که نمی دانید" پیدا کردم که به نظرم خیلی مفید بود ( بازهم میگم که اگر می خواین مقاله رو بخونین روی اسم مقاله کلیک کنید).

به نظرم با خوندن این مقاله ها می تونین هم با علت ریزش مژه و ابرو و هم با راه های درمان خانگی این مشکلات آشنا بشین.

پایان

امیدوارم که اولین مطلب من توی این صفحه براتون جالب بوده باشه. سعی کردم راه های تقویت مژه و ابرو رو بهتون توضیح بدم و داروهای موثر و با قیمت مناسب رو هم بهتون معرفی کنم.

شما میتونین هر سوالی که راجع به این مطلب دارین رو ازم بپرسین و مطمئن باشین که بهتون جواب میدم.

تقویت ابروتقویت مژهدرمان ریزش ابروپرپشت شدن مژهپرپشت شدن ابرو
علاقه مند به آرایش کردن و لوازم آرایشی هستم و تجربه های خوب خودم رو از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف در اختیار شما قرار می دم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید