ویرگول
ورودثبت نام
سارا نیک مرام
سارا نیک مرام
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

سالن گردی برای مراسمات عقد

سالن عقد
سالن عقد


بلاخره نوبت ما هم شد که همراه یار برویم سالن گردی تا یک سالن عقد شیک و زیبا برای مراسم عقدمون پیدا کنیم.

تعداد زیادی سالن های عقد ارومیه وجود دارند که تصمیم گرفتم به این سالن ها برم و یکی یکی سر بزنم.

راستش رو بخواهید من فکر نمی کردم که یک روزی این جزئیات عروسی اینقدر برای من مهم باشند.

اما نمی دونم چی شده که دوست دارم از کوچیک ترین اقدامات آماده سازی تا خود روز عروسی و لباس و آرایش و ... همه چی به بهترین نحو و شکل ممکن انجام بشه.

سالن عقد هلن
سالن عقد هلن


خلاصه اینکه شب قبلش که قرار بود فرداش دنبال سالن عقد باشیم، من یک سرچی طبق معمول در گوگل جان انجام دادم.

نتایجی که گوگل جان به من پیشنهاد داد:
سالن عقد هوناز
سالن عقد خاطره
سالن عقد لیانا
سالن عقد پینار
سالن عقد ونوس
سالن عقد فریال
سالن عقد هلن
سالن عقد ژکوند و ...

البته ما تصمیم گرفته بودیم که برای عقد فقط مهمانان درجه یک رو دعوت کنیم که یه جورایی زیر 80 نفر می شدیم و طبق توضیحاتی که این سالن ها داشتند همه شون برای انتخاب ما اوکی بودند.

لیستی از این سالن ها برای خودم تهیه کردم.

البته نه بر اساس اولویت بندی گوگل، بلکه بر اساس اولویت بندی خودم.

صبح روز فردا با یار جان رفتیم که هر کدوم از این سالن ها رو از نزدیک ببینیم و سپس با هم توافق کنیم و یکی رو انتخاب کنیم.


سالن عقد هوناز

اولین سالن عقدی که بهش سر زدیم، سالن عقد هوناز بود.

این سالن ظرفیت 90 نفری داره و همه چی رویایی و شیک و زیبا.

یک سفره عقد گل آرایی شده با تجهیزات شیک و لاکچری.

میز و صندلی های سفید و طلایی بسیار شیک در محیطی تمیز و سفید.

اگر چه هنوز سالن های عقد دیگر رو سر نزده بودیم، اما همین سالن همون موقع برام یک گزینه ایده آل به حساب می آمد.


سالن عقد پینار

سالن بعدی که هماهنگ کردیم و رفتیم بهش سر زدیم، سالن عقد پینار بود.

این سالن مبلمان شیک و مدرنی داشت. نورپردازی عالی و طبیعی برای بهتر جلوه دادن مراسمات که واقعا قشنگ و زیبا بود.

بعد اینکه از سیستم‌های صوتی حرفه‌ای و دی جی استفاده می شد که هزینه دی جی و خدمه نیز در هر کدوم از این سالن ها به صورت جدا حساب می شد.

ظروف چینی تشریفاتی خیلی شیکی برای پذیرایی از مهمانان در این سالن در نظر گرفته شده بود.

سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و پارکینگ اختصاصی هم داشت.

و خلاصه اینکه سه جایگاه زیبا با گل‌آرایی شیک برای برگزاری آیتم‌های جشن عقد در این سالن تعبیه شده بود که واقعا می شد گفت یکی از بهترین سالن های عقد ارومیه به حساب می اومد.


سالن عقد ژکوند

سومین سالنی که بلافاصله بعد از سالن عقد پینار و سر ظهر تونستیم بهش سر بزنیم سالن عقد ژکوند بود.

از ویژگی های این سالن عقد می شد به گل آرایی طبیعی، ناظر و گرداننده مراسم حرفه ای، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودک برای بچه ها، رقص نور و فلاشر، سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه میکسر، ظروف پذیرایی (پیش دستی، کارد، لیوان گیلاسه، استکان کمرباریک)، ۸ عدد دکور و جایگاه عکاسی، رختکن و سرویس‌های بهداشتی، دو فضای ویژه برای برگزاری جشن اشاره کرد.

سالن عقد ژکوند
سالن عقد ژکوند


انصافا هر چقدر از این سالن عقد هم بگم کم گفتم و کم کم دوست داشتم مراسم عقدم رو به صورت نصفه، یکم در این سالن و یکم در اون یکی سالن برگزار کنم.


سالن عقد لیانا

بعد از ظهر هم وقت گرفتیم که بریم سالن عقد لیانا رو نگاه کنم.

این سالن خیلی شبیه به سالن هوناز بود.

یه جورایی همون امکانات و همون فضا و همون تجهیزات عالی و شیک و فوق العاده.

خلاصه اینکه دیگه دوست نداشتم که بقیه سالن های دیگه رو برم ببینم و دلم پیش همین چند سالن گیر کرده بود.

برای اینکه برای سالنی که انتخاب کردم، تبلیغ حساب نشه نمی گم که کدوم سالن رو انتخاب کردم اما اگر فکر می کنید که حدس میزنید من کدوم سالن رو انتخاب کردم، دوست دارم برام کامنت بزارید.


عقدسالن عقدسالن جشنجشن عروسیخاطرات عروسی
عاشق مطالعه و نوشتن در حوزه های مدیریت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستم و امید آنکه از این پس بتوانم از تجربیاتم با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید