ویرگول
ورودثبت نام
سارا نیک مرام
سارا نیک مرام
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

وقتی صحبت از بزرگترین استخر ارومیه می شود!

چند وقت پیش داشتم گوگل گردی می کردم و با یک سایتی برخوردم که در مورد استخر دانشگاه ارومیه توضیحاتی نوشته بود.(آدرس سایت)

این توضیحات شامل معرفی استخر دانشگاه ارومیه و چگونگی خرید بلیط این استخر بود.

گفتم بد نیست که خودم بیام و یکم بهتر و خلاصه تر در مورد استخر دانشگاه ارومیه که یکی از بهترین استخرهای ارومیه هست با شما صحبت کنم.

قطعا اگر شما هم ساکن ارومیه و از علاقه مندان به شنا و استخر رفتن باشید، میدانید که در ارومیه استخرهای زیادی وجود دارند.

برای مثال استخر سرزمین موج های آبی، استخر مخابرات، استخر آرام، استخر تورال، استخر جانبازان، استخر کارگران، استخر 7 تیر و استخر دانشگاه ارومیه از مطرح ترین استخرهای ارومیه هستند.

اپلیکیشن و سایت های زیادی وجود دارند که بلیط این استخرها را با تخفیف و به صورت خرید اینترنتی به فروش می رسانند.

برای نمونه می توان به استخر بلیط، ویرا برگ و پول تیکت اشاره کرد.

برگردیم سراغ استخر دانشگاه ارومیه!

استخر دانشگاه ارومیه
استخر دانشگاه ارومیه


این استخر در حال حاظر یکی از بهترین و بزرگترین استخر ارومیه به حساب می آید.

اگر بخوایم استخرهای ارومیه را از نظر ابعاد حوض شنا با همدیگر مقایسه کنیم، این استخر حرف زیادی برای گفتن داره و در صدر لیست جای میگیره و حالا بماند که چقدر آب تمیزی دارد و جای پارک راحتی هم دارد!

ابعاد حوض شنای این استخر 17 در 33 متر می باشد. آب این استخر کاملا تمیز و بهداشتی و همیشه در حال میکروب زدایی و ضد عفونی شدن توسط کلر و مواد تمیز کننده می باشد.

قیمت بلیط این استخر با توجه به ابعاد و بزرگی، تمیزی و سایر امکانات بسیار مقرون به صرفه و پایین تر از سایر استخرهای دیگر می باشد.

بلیط استخر دانشگاه رو می تونید از سایت هایی که گفتم به صورت آنلاین و با تخفیف خریداری کنید.

آدرس استخر هم همانطور که از اسمش پیداست در پشت دانشگاه ارومیه، خیابان دانشکده می باشد که ورودی اصلی آن از پشت بیمارستان آذربایجان و پارک دانشجو می باشد.

فعلا توضیح دیگری ندارم و اگر چیزی یادم اومد میام و به این مطلب اضافه می کنم.

فعلا تا نوشته ای دیگر خدانگهدار.

ارومیهاستخرقیمت بلیطبزرگترین استخر ارومیه
عاشق مطالعه و نوشتن در حوزه های مدیریت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستم و امید آنکه از این پس بتوانم از تجربیاتم با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید