ویرگول
ورودثبت نام
سارا نیک مرام
سارا نیک مرام
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

وقتی یک خمیر دندان سفید کننده معجزه می کند!

چند وقت پیش در حال جست و جو برای پیدا کردن یک خمیر دندان خوب بودم که بعد از کمی تحقیق و بررسی و مقایسه به خمیردندان شوارتسکف محصول بی نظیر آلمان رسیدم.

این خمیر دندان یک سفید کننده جادویی برای دندان ها به حساب می آید و اگر به خاطر مصرف سیگار و یا هر دلیل دیگری دندان های زردی دارید پیشنهاد می کنم که شما هم یک بار این خمیر دندان رو استفاده و تست کنید تا مثل من عاشق محصولات آرایشی و بهداشتی برند شوارتسکف آلمان بشید.

جنس دندان های من زرد هست و این نه به خاطر مصرف مواد غذایی و سیگار و ... بلکه به صورت مادر زادی رنگ دندانهای من سفید متمایل به زرد هست. و این موضوع همیشه من رو ناراحت می کنه چون بعد از کلی مسواک و چند بار استفاده از خمیر دندان، باز حس کثیفی دندون بهت دست میده.

اما این خمیر دندانی که امروز می خواستم در موردش با شما صحبت کنم، معجزه کرد.

بد نیست لینک اون اون مقاله رو که لیست خوبی از انواع خمیردندان های اصل و برند رو معرفی کرده بود رو برای شما هم بزارم تا اگر خواستید سری بهش بزنید:

معرفی بهترین خمیر دندان سفید کننده + قیمت و خرید

در این لیست که الی مارت زحمتش رو کشیده، از بین انواع خمیردندان معرفی شده، من این خمیر دندان رو انتخاب کردم.

خمیردندان سفید کننده
خمیردندان سفید کننده


دلیل انتخابم نه تنها صرفا به خاطر معرفی و قرار گرفتن در این لیست بلکه به خاطر تعریفی بود که از دوستم بارها شنیده بودم.

ظاهر متفاوت این خمیردندان باعث شد که من هم کنجکاو بشم و این خمیر دندون رو سفارش بدم.

اگر بخوام خواص و ویژگی و یک معرفی کلی از این خمیر دندان بهتون بدم، من فقط می تونم بگم یک محصول بی نظیر!

اما اگر توضیحات بیشتری از من بخواهید مجبورم که خود متن این محصول رو از سایت الی مارت براتون در ادامه بزارم:

خمیر دندان شوارتسکف سفید کننده schwarzkoph Theramed

خمیر دندان شوارتسکف سفید کننده schwarzkoph Theramed حاوی میکرو ذرات پاک کننده دندان به همراه فرمول فلوراید بهینه شده جهت بازگرداندن سفیدی طبیعی دندان می باشد. خمیردندان ترامد تازگی بخش قوی تنفس است. خمیر دندان شوارتسکف سفید کننده دارای سه عملکرد جلوگیری از پوسیدگی دندان، مقابله با ایجاد پلاک و جرم های دندانی و از بین برنده باکتری های ایجاد کننده پلاک به عنوان عامل ایجاد کننده مشکلات لثه می باشد.

انتخاب خمیردندان برای هرفردی با معیارهای شخصی متفاوتی انجام می‌شود. برخی به دنبال خمیردندان‌های ضد پوسیدگی و برخی به دنبال خمیردندان‌های سفید کننده هستند. یک خمیردندان می‌تواند از لحاظ داشتن فلوراید یا فرمولاسیون گیاهی و حتی طعم و بوی آن نیز مورد توجه باشد. برند آلمانی Theramed یکی از مارک‌های معتبر تولید کننده خمیردندان در دنیاست که با استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها محصولات محبوبی به بازار عرضه می‌کند. خمیر دندان سفید کننده یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک خمیردندان معتبر و اصل برای از بین بردن زردی و کدری دندان‌هایشان هستند.

ویژگی ها :

1. خاصیت سفید کنندگی بالا و ماندگار تا 12 ساعت بعد
2. همراه با ترکیبات دهانشویه
3. محافظت کامل از دندان
4. عملکرد بالای ضد پوسیدگی
5. حجم 75 میل
6. محصول آلمان

نحوه استفاده:

کافی است از خمیر دندان شوارتسکف سفید کننده به اندازه یک نخود روی مسواک خود بریزید و دندان های خود شستشو دهید. همچنین دارای رایحه بسیار خوش بو و مطبوع می باشد.

قیمت و لینک خرید:

خمیر دندان شوارتسکف سفید کننده schwarzkoph Theramed

خوشحال میشم اگر این خمیر دندان یا هر محصول دیگری از برند شوارتسکف رو استفاده کردید در بخش نظرات، نظرتون رو در موردش برام بنویسید.

خمیر دندانشوارتسکفخمیر دندان آلمانیخمیر دندان سفید کنندهالی مارت
عاشق مطالعه و نوشتن در حوزه های مدیریت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستم و امید آنکه از این پس بتوانم از تجربیاتم با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید