ویرگول
ورودثبت نام
سارا نیک مرام
سارا نیک مرام
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

کرم ضد آفتابی که نمی دونم چه شد خریدم!

امروز می خوام یک محصول بی نظیر برای مراقبت از پوست مخصوصا در برابر اشعه نور خورشید بهتون معرفی کنم!

چرا دارم این کار رو می کنم؟

اول اینکه من دوست دارم در مورد روند کسب و کارهای آنلاین تجربیاتم رو با شما به اشتراک بزارم و این یک خرید اینترنتی از سایت الی مارت هست که حالا جزئیاتش رو در ادامه براتون می نویسم.

دوم اینکه مگه میشه یک خانم یک محصول آرایشی و بهداشتی بی نظیر استفاده کرده باشه و اون تجربه رو با بقیه هم به اشتراک نزاره؟!

قبل از هر چیزی عکس محصولی که دارم استفاده می کنم رو براتون بزارم که یک معرفی تصویری از آن داشته باشیم:

کرم ضد آفتاب ضد لک ایزدین پوست حساس
کرم ضد آفتاب ضد لک ایزدین پوست حساس


کرم ضد آفتاب ضد لک ایزدین مخصوص پوست های حساس، مثل پوست من.

من در اوقات فراغت خودم به جای اینکه از پشت کامپیوتر بلند شم و به یک کار دیگه ای مشغول بشم، علاقه مندم که برم و سایت های دیگه و خصوصا سایت های فروشگاهی رو بررسی کنم.

یو ایکس و یو آی سایت ها رو نگاه می کنم و هر جا ایده و حرکت جالبی ببینم برای خودم یادداشت می کنم.

در همین حال و هوای دور دور کردن سایت های فروشگاهی، یادم افتاد که به یک کرم ضد آفتاب نیاز دارم.

این عنوان رو سرچ کردم و سایت های زیادی رو باز کردم.

سایت های مختلفی رو بررسی کردم که از نظر من هر کدوم نقاط قوت و ضعفی داشتند.

برای مثال بعضی از سایت ها با وجود اینکه یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بودند، اما قالب مناسبی انتخاب نکرده بودند.

حالا بگذریم از این. یکی از سایت هایی که محصولات، و توضیحاتش برای من جالب و قابل توجه بود، فروشگاه الی مارت بود.

این فروشگاه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی ویژه آقایان و بانوان رو به صورت خیلی شکیلی دسته بندی کرده و از ویژگی مثبت این سایت میشه به برندهای معتبر محصولات و اورجینال بودن آن اشاره کرد.

با سرچ داخل سایت الی مارت، با کرم های ضد آفتاب زیادی رو برو شدم. اما توضیحاتی که این کرم داشت واقعا بدون آنکه بفهمم چه شد، تا مرحله رمز پویا و پرداخت و ثبت نهایی من رو به پیش برد.

اگر چه قبلا تجربه خرید از این سایت رو نداشتم اما دیگر کار از کار گذشته بود.

4 روز بعد محصول به دستم رسید و الان مدتهاست دارم ازش استفاده می کنم.

اگر بخوام در مورد این کرم صحبت کنم و یک معرفی ازش بگم می تونم بگم که... اصلا چرا من بگم، اجازه بدید توضیحات این کرم رو از خود سایت براتون بزارم و برای رعایت حق کپی، یک لینک منبع هم براش بزاریم.

موافقید؟

کرم ضد آفتاب ضد لک ایزدین پوست حساس Isdin Spot prevent fusion fluid محافظتی 3 برابر بیشتر از محافظت یک کرم ضد آفتاب با SPF50 ارائه می‌ دهد؛ یک گزینه مناسب برای افرادی است که پوستی بسیار حساس به نور دارند همچنین از ایجاد لک های ناشی از نور خورشید جلوگیری می‌کند. دارای +SPF50 بوده و از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می‌کند همچنین التهابات و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین می‌بخشد.

زنان حامله افرادی که احتمال دارد لکه های ناشی از نور خورشید ایجاد کنند Spot Prevent را می توان همراه با توصیه هایی که برای افرادی که از محصولات حساس به نور استفاده می کنند استفاده کرد. قبل و بعد از عمل های پوستی یا زیبایی به طور سخاوتمندانه روی پوست تمیز و خشک بمالید، به خصوص اگر قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید. برای جلوگیری از ایجاد تغییرات رنگدانه، توصیه می شود از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید و استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب مانند FotoUltra100 Spot Prevent ضروری است.

ویژگی ها :

• محافظت کامل در برابر اشعه های UVB و UVA
• محافظت سه برابری نسبت به ضد آفتاب های با SPF50
• جلوگیری از ایجاد لک های ناشی از نور خورشید
• جلوگیری از ایجاد لک های بارداری
• شفاف کننده و درخشان کننده
• تسکین دهنده و التیام بخش التهابات و قرمزی پوست
• کمک به بازسازی و ترمیم پوست
• بافت فیوژن فلویید(بی رنگ)
• سبک و زود جذب
• فاقد چربی
• غیر جوش زا
• مناسب انواع پوست مخصوصا پوست های حساس به نور خورشید
• مناسب زنان باردار
• مناسب پوست های دارای اگزمای آتوپیک
• مناسب استفاده بعد از لیزر و درمان های کلینیکال

منبع: کرم ضد آفتاب در الی مارت

خوشحال میشم اگر شما هم تجربه خرید اینترنتی جذابی دارید با من در بخش کامنت به اشتراک بزارید.

کرم ضد
عاشق مطالعه و نوشتن در حوزه های مدیریت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستم و امید آنکه از این پس بتوانم از تجربیاتم با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید