ویرگول
ورودثبت نام
سارا پورنصرالله
سارا پورنصرالله
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بزرگ‌ترین درسی که کرونا بهم داد

(من و کرونا)
(من و کرونا)

بزرگ‌ترین درسی که کرونا بهم داد این بودش که همیشه ، همه چیز بر طبق اون چیزی که روال عادی و قابل پیش بینی ای برات بوده پیش نمیره گاهی اوقات جای خیلی چیزا و خیلی کارا و خیلی کسا ممکنه عوض بشه که هم میتونه مقطعی و دوره ای باشه و هم دائمی ...

پس همیشه یادمون باشه که این ما نیستیم که اتفاقارو اداره میکنیم و بهشون دستور میدیم که چه موقع بیافتن چه موقع نیافتن،چون درست همون موقع که انتظارشون رو نداریم ممکنه بیانو یقمونو سفت بچسبن و بهمون نشون بدن که رییس کیه !!

قبل از اینکه کرونا بیاد به خاطر یه چیزایی ناراحت بودم ک در برابراتفاق هایی که بعد اومدن کرونا برام افتادن و مسیر زندگیمو عوض کردن نه تنها هیچن بلکه خنده دارم هستن ?

ولی این نکته رو میخوام بگم که همونطوری که حتما همتون تابه حال حداقل یک بار تجربه کردین. یه موقعیتی مثله همین کرونا پیش میاد و یهو همه چیز عوض میشه و اتفاقایی میافتن که از نظر همه غیرممکن بوده ...

این اتفاقا باعث شدن بفهمم همیشه اونجوری که میخای پیش نمیره بنابراین باید آماده باشیم همیشه باید آماده باشیم ، آماده انجام دادن هرکاری و آماده قرار گرفتن تو هر شرایطی باشیم و اینکه هیچ وقتِ هیچ وقت کارامونو عقب نندازیم و نزاریمشون واسه فردا چون ممکنه اصلا فردایی وجود نداشته باشه یا اگه فردایی هم وجود داشته باشه دیگه ما نباشیم .

اینو

بدونین که

این گردونی که داره میچرخه همیشه به میل ما نمیچرخه اینو باید همیشهِ همیشه یادمون بمونه!.

و من باید یاد بگیریم...

خیلی چیزارو باید یاد بگیرم ...

چون خیلی راحت ممکنه یهو همه چی عوض بشه باید یادبگیرم آماده هر اتفاقی باشم تا اگه یهو اونچیزی که نمیخواستم اتفاق نیافتاد هاج و واج نشینمو ندونم که قراره چیکار کنم و چیکار نکنم:)

در نهایت همه این روزهای خوب یا بد عالی یا معمولی میگذرن ولی اخرش من نفهمیدم اینکه هیچ چیزی موندنی نیست خوبه یا بد؟

از تجربه هاتون و درس‌هایی که کرونا بهتون داد بهم بگید?

کرونادرسکروناییآخرهمیشگب
Human resources expert??‍?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید