ویرگول
ورودثبت نام
سارا پورنصرالله
سارا پورنصرالله
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی خودم که قراره برای جامعه شناسی به زبون خودمونی چه کارایی انجام بدم:)

سلام من ساراهستم و دانشجو رشته جامعه شناسی??‍??


اینجا سعی میکنم تا براتون بیشتر از قبل جامعه شناسی و اصطلاح هاشو معرفی کنم .


همچنین به زبون خودمونی توضیحشون بدم تا اطلاعات بیشتری راجع به اصطلاح هایی که هرروز توی جامعه میشنویمشون ولی نمیدونیم چی هستن داشته باشیم.


من سعی کردم تا این کلمه هارو خیلی ساده برای عوام توضیح بدم در واقع به ساده ترین شکل ممکن بیانشون کردم و قطعا اینها اطلاعاتی هستن که به درد همه میخورن چون ماها هستیم که جامعه روتشکیل دادیم پس باید راجع بش بدونیم.

ودر آخر خوشحال میشم قسمت های قبلی و قسمت هایی که در آینده قراره براتون بنویسمو دنبال کنین مطمئنم ضرر نمیکنین:)))

سارا پورنصرالله?

جامعهجامعه شناسیضرورینیاز
Human resources expert??‍?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید