ویرگول
ورودثبت نام
سارا
سارا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قسمت ششم

سفر صندلی ها

سفر صندلی ها
سفر صندلی ها

چیزی که میخام یه صندلیه که اکازیون باشه، مخصوص من ساخته شده باشه،کامل و بی نقص و البته قیمتش زیاد نباشه!سراغ دارین؟

راهنمایی بیشتر میخاین؟ خوب ببینین این صندلی نباید پهن باشه ،نشیمنش باید جمع و جور باشه اندازه یه بچه 5یا 6 ساله البته من نسبت به هم سن و سالام ریزتر و لاغرترم.

دسته های صندلی باید دقیقا تا زیر آرنج من باشه و نکته مهم دیگه اینه که در جلو صندلی باید حائلی باشه تا جلوی افتادن منو بگیره .میگین مگه بچه تو این سن می افته از رو صندلی؟ آره همه چیز امکان داره جانم.

حالا یه چیز مهم دیگه : زیر پام نباید خالی باشه یعنی پاهام باید مستقیم روی زمین قرار بگیره یا اینکه در صورت بلند بودن پایه صندلی، زیر پایی هم داشته باشم.باورتون میشه بعد 6 سال یه فیزیوتراپ اینو به مادرم گفت!!!خیلی عجیبه! برای گفتن چیزهای خیلی خیلی مهم گاهی چقدر دیر میشه ...

بریم سراغ میز، میز من باید جلوش یه برش هلالی داشته باشه و وقتی میز رو میکشن جلوم، باید بدنم اون داخل قرار بگیره . خلاصه طوری باشه که من هیچ جوره نیفتم و احساس امنیت داشته باشم و با خیال راحت نقاشی بکشم یا بازی کنم.

تا حالا فکر میکردین داشتن یه میز و صندلی اینقدر پیچیدگی داشته باشه؟شما احتمالا تو فکر رنگ و طرحش هستین خیلی هم عالی.

از وقتی کوچیک تر بودم تا حالا ،یک دو جین صندلی عوض کردم که هیچکدوم باب دل مامان و مناسب من نبود.این موقع ها که از یک وسیله تو خونمون زیاد باشه یا مثلا چند تا چند تا باشه مث کیف، جوراب،قوری یا هر چیز دیگه ای بابام میگه: سفر صندلی هاست ،قوری سفر دارید ؟سفر جوراب دارین میرین؟

احساس امنیتصندلی مخصوصفیزیوتراپیمیز مخصوصمیز مخصوص
من و شازده کوچولوی عزیزم حرفهای زیادی واسه گفتن داریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید