ویرگول
ورودثبت نام
سارا
سارا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

پاپت باز بودیم هنوز پاپت نیومده بود


قسمت چهارم

نمیدونم امسال قیمت پاپت چنده ؟ اما پارسال یه مدلش80 هزار تومن بود و هر بچه ای از اینا داشت کلی ذوق میکرد.آجی (1) دلش از اینا می خواست اما مامان میگفت آخه اینا چه به درد میخوره؟با انگشت روش فشار بدی که چی؟ و آجی لب و لوچه اش آویزوون میشد.

دیروز صبح موقع صبحانه خوردن مامان یه تکه نان لواش رو جلوم گرفت و گفت: اینجا یه پاپت داریم بیا روی گردیها فشار بیاریم منم با خوشحالی شروع کردم به فشار دادن گردیها.

این کار مامان فقط یه بازی نبود ، وقتی این فکر افتاد تو ذهنش احتمالا با خودش گفته: "اورکااا" این بازی ساده میتونه انگشتای ظریف و ضعیف منو تقویت کنه.

بیاید پاپت بازی کنیم ، فقط کافیه هر روز یه نون لواش 500 تومنی(به قیمت امروز) رو سفره کنار نون و مربا و پنیرتون باشه ،حالا شروع کنید گردیها رو فشار بدیدن حالا هم استرستون کم میشه هم انگشتاتون قوی میشه البته برای من دومی خیلی مهمه.امیوارم مامانتون دعواتون نکنه.

مامانم تاکید میکنه که گردیها رو سوراخ کنم و وقتی انگشتم از اون طرف در میاد با خوشحالی میگه آفرین !حالا یکی دیگه.

مامانی با نون لواش یه چیزای بامزه دیگه هم درست میکنه واسه مواقعی که من صبحونه نمیخورم، با من باشید تا بهتون بگم چیه! و امیدوارم بتونم یه عکس هم ازش بزارم.

اگه یه روز یکی ازت پرسید از کجا میتونم یه پاپت بخرم ؟ میتونی بهش بگی: ارزون یا گرون ؟و اگه گفت: خب معلومه ارزون! بهش بگو: از نونوایی لواشی یه دونه بخر . البته تعداد گردیهاش بیشتره اما یکبار مصرفه!!!




(1)در بعضی گویش های محلی آجی یا آبجی همون خواهر هست.

پاپتنون لواشگردیها فشارخوشحالیشروع
من و شازده کوچولوی عزیزم حرفهای زیادی واسه گفتن داریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید