ویرگول
ورودثبت نام
سارا احمدیان
سارا احمدیان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من کی هستم؟

سلام!

خوشحالم که اینجا میبینمت. حضورت اینجا (خواسته یا ناخواسته) حتما یه دلیلی داشته. حالا اگه برات سواله که من کی هستم میتونی باهام همراه بشی تا یه خلاصه از من رو بدونی.


من سارام، سارا احمدیان. یه دهه هفتادی، دانشجو و شاغل. همسر و فرزند و خواهر و دوست. به هرحال همه ما تو زندگیمون نقش‌های مختلفی داریم، مگه نه؟

اگه بخوام دقیق‌تر جزییات رو بررسی کنم میشه لیست زیر:

  • کارشناسیم کامپیوتر بود. ولی خب در کمال تاسف هیچ علاقه‌ای به مباحث فنی و برنامه‌نویسی نداشتم (و هنوزم ندارم؛ ولی آینده رو نمیدونم!). پس ارشدم رو تغییر رشته دادم و الان دارم مدیریت فناوری اطلاعات میخونم.
  • از وقتی یادمه به نوشتن علاقه داشتم. البته بیشتر دلی می‌نوشتم، از خاطره بگیر تا انشاء و .... از اونجایی هم که خیلی وروره جادو بودم و نوشته‌هامو واسه همه بازگو میکردم، عبارت "تو تهش سناریونویس میشی" رو زیاد می‌شنیدم.
  • علاقه به نوشتن با محدودیت کار در دوره کارشناسی همراه شد تا من رو تبدیل کنه به یک تولید‌کننده محتوا. بعد از حدود ۵ سال نوشتن و کار تو حوزه محتوا به‌صورت فریلنسر یا تمام‌وقت، حالا تبدیل به یک کارشناس محتوا شدم که کارش دیگه نوشتن صرف نیست. یاد گرفته که نوشته‌هاش هدف داشته باشن، تاثیرگذار باشن و به روش‌های مختلف این اثربخشی رو بررسی می‌کنه.

نکته جالب اما اینه؛ که من نویسنده محتوا گاهی برای نوشتن ایده کم میارم. بخصوص اگه بخوام از خودم بنویسم. فکر می‌کنم همه ما گاهی تو یه برهه‌هایی نمیدونیم چی می‌خوایم یا اصلا چی باید بگیم، ولی حس می‌کنم ویرگول داره بهم کمک می‌کنه که این مشکل رو حل کنم.

علاوه بر این، بنظرم خوبه که بنویسیم و بتونیم هر از چندگاهی به عقب برگردیم و پیشرفت خودمون رو ملموس حس کنیم. پس امیدوارم که تو نوشته‌های بعدیم بیشتر ببینمت و نظرت رو بیشتر بدونم.

من یک کارشناس محتوا هستم!
من یک کارشناس محتوا هستم!



کارشناس محتواروزمرگی‌ها
یه تولیدکننده محتوا (بخوانید نویسنده) که همیشه به دنبال بهبود خودش و کارشه / علاقمند به یادگیری مباحث جدید / بسیار علاقمند به سفر و تعطیلات (کیه که نباشه!) / فیلم، موسیقی، کتاب و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید