ویرگول
ورودثبت نام
sara♥
sara♥
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اشنایی من با ویرگول

  • سلام این پست کوتاهه ولی ارزش خوندن رو داره.

حتما ویرگول برای همه یه ایمیل زده و گفته ویدیو ی اختصای خودتون را با دوستاتون به اشتراک بزارید....

خب من یه دو سه هفته ای هیچ پستی نزاشته بودم و وقتی ویدیو اختصاصی ام را دیدم خیلی خوشحال شدم که یه نفر ادم میتونه چقدر مرد را به مطالعه بکشونه

.

.

خب شاید بعضی از کسایی که دارن این پست رو بخونن فک کنم ویرگول اصن چیه؟

ویرگول یه وبلاگ هست که میتونین اطلاعات و ...... خودمون را با بقیه به اشتراک بزاریم.

و اگر توی ویرگول ثبت نام کنن عالی باشه

خب حالا بریم سر اصل مطلب

من اولین بار توی بلاگفا یه وبلاگ زده بودم بعد توی گوگل دنبال یه موضوع بودم که برای مدرسه ام بود و وارد یه سایتی شدم که کامل توضیح داده بود بعد دیدم بالای اون پست اسم و پروفایل یه نفر هست و نوشته دنبال کردن

اول متعجب شدم و گفتم احتمالا واسه اینستاگرام هست بعد زدم روی دنبال کردن و قضیه را فهمیدم که ویرگول یه سایته که میتونیم پست های مختلفی بزاریم و ........

حالا شما هم داستان اشنایی با ویرگول را برام بنویسید.

یه دختر 14 ساله از حد خودش گذشته نه از اون لحاظ از لحاظ اموزش کامپیوتر و برنامه نویسی عاشق این کارم و هر روز بیشتر و بیشتر یاد میگیرم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید