ویرگول
ورودثبت نام
Sara nikpeyman
Sara nikpeyman
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلامی دوباره

سلام
من دوباره برگشتم. با یه حال خوب.
با اینکه میگن کنکور تیر تجربی خیلی کنکور دور از استاندارد و سختی بود و من دقیقا بعد از ظهر پنج شنبه فکر قبول نشدن داشت مغزم رو سوراخ می کرد ولی از همون شب پنجشنبه همه چی رو سپردم به خدا و تصمیم گرفتم با یه حال خوب زندگی کنم. چون زندگی من فقط یه باره و من فقط یه بار می تونم هجده سالگی رو تجربه کنم. به شدت برنامه ها دارم برای تابستون و قراره بترکونم :)
سعی می کنم تا می تونم پر انرژی باشم و کارهای بکنم که حالم رو خوب می کنه.کتاب خوندن، رمان خوندن و کلا خوندن مطالب برام جذابه و حالم رو خوب می کنه؛ در هر زمان در هر مکان. قصد کرده بودم دقیقا از جمعه کتاب خوندن رو شروع کنم ولی متاسفانه به دلیل سوزش و خشکی شدید چشمم به خاطر بی خوابی هایی اخیر نتونستم کتاب بخونم ولی با این حال تا به الان دو کتاب رو تموم کردم.
یه تصمیمی که گرفتم این هست که به جای اینکه بخونم، گوش بدم. ایده پادکست درست کردن رو کی داد؟ ازش ممنونم. چند روزی هست که دارم پادکست کتاب چشمهایش رو گوش میدم و چقدر خوبه. راستش من نمی تونستم با خود کتاب ارتباط برقرار کنم. متن برام جا نمی افتاد ولی واقعا قدرت کلام یه چیز دیگه ست الان واقعا همه چی داستان رو می ‌فهمم و حس بهتری از دنبال کردن داستان دارم.
خلاصه که امیدوارم از اینجا به بعد حال دل همه مون خوب باشه و پر از آرامش زندگی رو بگذرونیم. خدا خودش برامون قشنگ بچینه.

کتابزندگیکنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید