ویرگول
ورودثبت نام
Sara sayyad
Sara sayyad
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

من انسان نیستم!

من_انــسان_نیستم!

انسان ها موجودات عجیبی هستند و کار های عجیب غریبی هم می کنند. مثلا من دیروز انسانی را دیدم که شخصی را عاشقانه میپرستید را در حد مرگ شکنجه آزار روحی روانی میداد بعد خودش بود که گریه میکرد.میبینی بعضی ازین انسان های سادیسم دارند بعضی دیگر مازوخیسم...من همان روز اولی ک پا ب این جهان گشودم میدانستم اینجا جای من نیستو لک لک ها مرا اشتباهی به اینجا پست کرده اند.مثلا من انسانی را میشناسم ک دروغ میگوید و توقع دارد دروغ نشنود خب مگر میشود؟!

میدانی انسان ها بیماری های عجیبی دارند فقد ب فکر پول جسم خودشان هستند اصلا حال روح برایشان مهم نیست.انگار ب دنیا آمده اند ک دستور دهند همنوعان خودشان را بکشند حکومت کنند تصاحب کنند مالک همه چیز باشند حتی طبیعت.و حال دلـــ یکدیگر برایشان بی اهمیت است آ راستی یادم رفت بگویم انسان ها دروغ گوهای ماهری هم هستند مخصوصا در روابطشان.

انسان ها دنیایشان پوچ مسخره شده فکر میکنند با پول میشود صاحب همه چیز شد مثلا مرد شکم گنده ای ک دیروز در پارک دیدم ک خاطرخواه دختری بود و دختر هم میگف هیچ علاقه ای ب او ندارد یکهو مرد دستی ب موهای نداشته اش کشید چکی با ارقام طولانی کشید ب دختر داد دختر لبخندی از سر رضایت زد همراه او شد.مرا میگویید هنگ کرده بودم.میدانی برای همین است ک میگویم اینجا برای من جای مناسبی نیست.

انسان ها درحال غرق شدن هستند خودشون واقعا بی خبرن حواسشان نیست.هرانسانی در چیزی غرق میشود یکی در هوس شهوت آن یکی در حرص طمع و شاید بعضی از آنهاهم در عشق!!

حالا ک حرف از عشق شد بگذارید اعتراف کنم انسان ها هیچ چیز از عشق نمیدانند هیچ چیز .وقتی میگویم هیچ چیز واقعا هیچ است حتی ابتدایی ترین تعریف عشق را نمیدانند.و جالب است بدانید ک بعضی از انسان ها خود را عاشق مینامند.مگر مسخره تر ازین داریم؟!مثلا دختری ک رگ دستش را با تیغ میزند تهدیدوار میگوید یا فلانی یا میمیرم آخه لامصب تو الان عاشقی؟اداشو در میاری؟آیا تو صلاحیت زندگی را اصلا داری؟ک حرف ازاین چیزها میزنی خلاصه دیگر باید ازاین سیاره بروم چون واقعا تحمل انسان ها برایم سخت طاقت فرسا شده است.راستش را بخواهی من میدانم ک از سیاره دیگری آمده ام ب زمین و روزی ب آنجا باز خواهم گشت.امشب ب ماه خواهم رفت و برای ساکنان زمین آروزی شفا پیداکردن میکنم چرا که اگر اینطور پیش رود دیگر زمینی باقی نخواهد ماند...

#تا دیداری دیگر بدرود!

پ ن: این نوشته متعلق به ۳ سال پیش است و در عجبم که چطور به زندگی کردن در میان انسان ها ادامه داده ام!

آدم فضایی هازمینماهزندگی
طراح محصول. دانشجوی جامعه‌شناسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید