ویرگول
ورودثبت نام
DJ sargarmi
DJ sargarmi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تاریخچه بیف ویل اسمیت با سلبریتی ها

این اولین باری نیست که این بازیگر با ستاره‌های معروف دیگر اختلاف نظر دارد.

حواشی سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار همچنان ادامه دارد. ویل اسمیت روز دوشنبه در اینستاگرام از کریس راک عذرخواهی کرد. او گفت: "من می خواهم علناً از شما عذرخواهی کنم، کریس. من از کنترل خارج شدم و اشتباه کردم. من خجالت می کشم و اقدامات من نشان دهنده مردی نیست که می خواهم باشم. جایی برای خشونت وجود ندارد. دنیای عشق و مهربانی." این اولین جنگ و جدال ویل اسمیت با سلبریتی های دیگر نبود، با هم مهم ترین هایشان را مرور می کنیم.

درگیری با راک

در سال 2018، او همچنین به طور علنی آنچه را که به نظر او ماهیت بیش از حد باز و صادقانه رابطه این زوج است، تمسخر کرد. روز یکشنبه، راک یک قدم فراتر رفت و در مورد کمبود موی جادا که اکنون مشخص شده است به دلیل یک وضعیت پزشکی به وجود آمده، شوخی کرد. راک بعداً ادعا کرد که از این موضوع بی اطلاع بوده است. جادا قبلاً در مورد تصمیم خود برای تراشیدن سر خود پس از ابتلا به آلوپسی صحبت کرده بود.

درگیری با امینم

او در اواخر دهه 90 و در اوج فعالیت موسیقی خود، درگیری کلامی آتشینی با امینم داشت. این در جوایز MTV VMA در سال 1998 اتفاق افتاد، و این دشمنی ناشی از نظراتی بود که اسمیت هنگام دریافت جایزه بهترین ویدیوی مرد برای آهنگ موفق خود "Miami" بیان کرد. اسمیت در سخنرانی پیروزی خود ابراز خوشحالی کرد که حتی یک بار در آهنگ خود از زبان بد یا نفرین استفاده نکرده است. بسیاری از مردم این را به‌عنوان تلاشی برای هنرمندان دیگر، به‌ویژه نامزد آن سال، امینم می‌دانستند. سال بعد، امینم در مراسم همه جوایز را از آن خود کرد و چندین جایزه برای LP خود The Slim Shady دریافت کرد. پاسخ او به نظرات ویل: "ویل اسمیت مجبور نیست برای فروش رکوردها فحش بدهد. در ویدیوی رسمی Forgot About Dre، شخصیت امینم، در حالت غیرعادی و بی نظم، با لحنی کنایه آمیز و پوزخندی روی صورتش صحبت می کند که چگونه "وقتی همه شعله ها را دیدم به سی دی ویل اسمیت من گوش می داد". اسمیت در آهنگ سال 2005 Mr Nice Guy پاسخ امینم را داد.

ادامه در

https://djsargarmi.ir/post/cb-43
ویل اسمیت
ویل اسمیت


ویل اسمیتاسکاراسکار 2022will smithoscar 2022
کانال وبسایت https://djsargarmi.ir می باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید