ویرگول
ورودثبت نام
DJ sargarmi
DJ sargarmi
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دلیل طلاق جنیفر لوپز و مارک آنتونی!

پس از گذشت هشت سال از جدایی آنها، هواداران آنها خوانندگان را به خاطر عشقی که جلوی دوربین می‌فرستادند، به یاد می‌آورند!

دو نفر از محبوب ترین شخصیت های دنیای موسیقی وقتی در سال 2004 تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند، مردم را شگفت زده کردند، اما یک دهه بعد وقتی اعلام شد که این رابطه به پایان رسیده است، شگفتی بیشتر شد.

ازدواج ناگهانی

جنیفر لوپز کمتر از یک سال پس از جدایی از بازیگر بن افلک نگذشته بود. و مارک آنتونی تنها چهار روز از اعلام رسمی طلاق خود از دایانارا تورس نگذشته بود که این دو خواننده به طرفداران خود اعلام کردند که در حال ازدواج هستند. بنابراین، این زوج در ژوئن 2004 به یکی از بزرگترین زوج های تاریخ موسیقی تبدیل شدند. در این پرتو، شایعه‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه رابطه آن‌ها یک ترفند تبلیغاتی برای ارتقای شغل هر دوی آنها بود، اما چهار سال بعد با آمدن دوقلوهایشان اِمی و مکس، این موضوع منتفی شد.

علیرغم اینکه این ازدواج چقدر محکم به نظر می رسید، در سال 2016 جنیفر و مارک با توافق دوجانبه به رابطه زناشویی خود پایان دادند.

از آن زمان، اگرچه چندین موضوع که می‌توانست محرک باشد، مورد بررسی قرار گرفته است، اما علت دقیقی که منجر به گسست احساساتی شده است، مشخص نشده است.

معمای حل نشده

گفته شد که ذوق این خواننده برای مهمانی ها و جشن ها با همراهی دوستانش در نهایت همسر وقتش را خسته کرده است اما در آن زمان چیزی مشخص نشد. تا اینکه جنیفر لوپز کتاب عشق واقعی خود را منتشر کرد، زمانی که مترجم موضوع جدایی آنها را لمس کرد و ادعا کرد که یک حمله پانیک او را به فکر پایان دادن به ازدواجشان انداخته است.

در کتاب آمده است:

"من آنجا نشسته بودم و آرایشم را انجام می دادم و ناگهان احساس کردم قلبم از سینه ام می زند و نمی توانم نفس بکشم، شروع به احساس اضطراب کردم. احساس می کردم دارم دیوانه می شوم و آن کلمات را به زبان آوردم. من نمی توانم با مارک ادامه دهم. هیچ‌کس نمی‌دانست که من چه می‌گذرم. تک‌آهنگ من در طبقه شماره یک در سراسر جهان بود، اما رابطه‌ام در حال محو شدن بود و من وحشت داشتم."

در این رابطه مارک آنتونی تا به امروز سکوت کرده است، بنابراین دلیل جدایی از این خواننده همچنان در هاله ای از ابهام باقی خواهد ماند.

https://djsargarmi.ir/post/cb-71


جنیفر لوپزمارک آنتونیسلبریتیطلاقازدواج
کانال وبسایت https://djsargarmi.ir می باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید