ویرگول
ورودثبت نام
میلاد ستاری
میلاد ستاری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من چه کمکی می تونم بکنم؟

میلاد ستاری هستم ،برای خودم مستقل کار می کنم .

بیشترین تجربه من بازاریابی محصولات است .طی چندین سال کار، اطلاعات خوبی در زمینه انواع باتری های کسب کردم .

بیشترین تجربه من بازاریابی محصولات است طی چندین سال کار، اطلاعات خوبی در زمینه انواع باتری های کسب کردم . انواع باتری های کسب کردم .

باتری های معمولی،شارژی،سکه ای،و... با برند های مختلف شناسایی کردم و با قیمت مناسب توزیع کردم

سعی کردم طی این سال ها باتری هایی را پخش کنم ارزش خیلی بالاتری از بهایی که می پردازند داشته

باشد.من دوست دارم که کالایی که می فروشم باعث صرفه جویی در هزینه ها بشود و باعث افزایش اعتبار همکارانم شود .

بازار پر است از فروشنده و محصولات متنوع،من انتخاب کردم که محصولات ارزشمند بفروشم. نه محصولاتی که ضعیف و بی کیفیت هستند اما سود دهی خیلی زیادی دارد.

در ادامه تلاش می کنم از باتری هایی که موقعیت خوبی در بازار دارند و می تواند برای شما مفید باشند صحبت کنم.




صرفه جوییباتری قلمی
تو بازار بزرگ تهران مشغولم و پخش عمده باتری ،اسباب بازی و چراغ قوه داریم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید