ویرگول
ورودثبت نام
سنا
سنا
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

بهزاد لیتو چرا انقدر محبوب شد؟

من به شخصه فکر میکنم اول بخاطر اینه که سلبریتی هست که حاشیه نداره خیلی ؛البته اگه بهش گیر ندن الکی . مثل آقای تتلو که یه مدت گیر داده بود که لیتو داره راهو اشتباه میره , خلاصه بگذریم.

دلیل دیگه که خب هم صداش خوبه هم لیریکساش خوراک جوونا مخصوصا نوجووناست یعنی خوب میدونه مردم ازش چی میخوان و در آخر فکر میکنم عشقی که به کارش داره رو منتقل میکنه به مردم.

خودش چی میگه؟

از دوره راهنمایی خیلی موسیقی رپ گوش می دادم یادم می آید رپ فارسی اون موقع به این شدتی که الان هست نبود، ولی رپرهای قدیمی بودن که بهشون گوش میدادم ,همچنین رپرهای آمریکایی مثل Dr Dre, Snoop Dogg و … که با گوش دادن به آهنگاشون به رپ علاقمند شدم .

راستش همیشه شعر و انشاء نوشتن را دوست داشتم , حس می کردم نوشتن آرومم میکنه و راحت تر می تونستم حرفی که تو دلم هست رو بزنم، از این رو شروع کردم به رپ نوشتن و قافیه ساختن، دیگه این کار همش تکرار شد که تصمیم به ضبط کردن کردنشون گرفتم.

اول که این کار رو شروع کردم آهنگ هام و اول از روی بیت های اینترنتی ضبط می کردم بعد 3 سال یا 4 سال تصمیم گرفتم کارامو حرفه ای تر کنم , با چند آهنگ ساز آشنا شدم که توی آهنگ سازی کمک کردن، بعد به گروه پایدار ملحق شدم و با هدف مخصوصی جلو رفتم...

البته او بخشی از معروفیت خود را با گروه زدبازی بدست آورد.


لیتوبهزاد لیتورپبزیزد بازی
اینستاگرام چه خبر؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید