ویرگول
ورودثبت نام
اسکوربورد
اسکوربورد
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

کلوپ: ناراحتی صلاح خنده دار است

محمد صلاح، ستاره لیورپول
محمد صلاح، ستاره لیورپول


محمدصلاح،مهاجمسرخهاازدستدادنبازوبندبازیتیمشدرلیگقهرماناناروپابامیدتیلنددراوایلماهگذشتهناراحتبود.واینناراحتیآنقدررسانه‌ایشدکهحتیگمانهزنی‌هادرموردجداییستارهلیورپولبهگوشرسید.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم فاش کرد که با محمد صلاح در مورد ناامیدی مهاجم مصری از دست دادن کاپیتانی لیورپول برای یک بازی در اوایل ماه جاری صحبت کرده است.

اما سرمربی قرمزها این ماجرا را خنده دار می‌داند و می گوید دیوید اورگی بازیکنی است که واقعا باید از تصمیم او در مورد کاپیتانی ناراحت باشد.

https://virgool.io/d/cvelg7b0ju6m/%F0%9F%93%B7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DA%A9%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
صلاح و یورگن کلوپ
صلاح و یورگن کلوپ


این در حالی است که ترنت الكساندر-آرنولد که شش سال از صلاح جوانتر است، تیم را در دانمارك هدایت كرد و به سومین جوانترین كاپیتان تاریخ باشگاه تبدیل شد. محمد ابوتریکا، هم تیمی سابق صلاح در تیم ملی مصر با بیان اینکه صلاح در آنفیلد ناراضی است، خبر از احتمال جدایی محمد صلاح از سرخ های آنفیلد داد.

اما کلوپ در گفتگو با خبرنگاران در آستانه جدال تیمش در لیگ برتر با وست بروم، با خوشحالی توضیح داد که هیچ مشکلی بین خودش و صلاح وجود ندارد.

کلوپ گفت: "من مدت طولانی کاپیتان بودم و فکر می‌کنم که این یک کار سخت است.“ چرا که منافع زیادی نداشت، فقط کار و مسئولیت زیادی برایم ایجاد می‌کرد.

https://virgool.io/d/cvelg7b0ju6m/%F0%9F%93%B7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%D9%88%DA%A9%D9%84%D9%88%D9%BE

"قانون انتخاب کاپیتان به این شکل است که ما کمیته بازیکنان داریم. هندرسون بازوبند می‌بندد و اگر بازی نکند، این میلنر است که این وظیفه را بر عهده دارد. اگر آن دو بازی نکنند، ویرجیل ون دایک است و اگر هر سه بازی نکنند، وینالدوم کاپیتان بعدی ماست.

"اگر همه آنها نتوانند بازی کنند، معمولا نوبت بازیکنی است که در باشگاه قدیمی‌تر باشد. و این همان کاری است که من در انتخاب ترنت انجام دادم.

وی افزود: "بعدا كسی به من گفت كه دیوید اوریگی از ترند قدیمی‌تر بوده. البته بعد از آن با مو صلاح در این باره صحبت کردم. وقتی فهمیدم که برای او به این اتفاق خوبی نبوده، آن را روشن کردم و سپس او دوباره در این مورد در مصاحبه صحبت کرد، که برای من مشکلی نیست.

"بله ، او ناامید شد ، اما من عمدا این کار را نکردم. من فقط کاری را که کردم انجام دادم و اگر اشتباهی مرتکب شدم این بود که آن روز دیووک اوریگی کاپیتان نبود!

https://virgool.io/d/cvelg7b0ju6m/%F0%9F%93%B7%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF%7C%D9%BE%D8%AE%D8%B4%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%E2%80%8E

پخش زنده فوتبال رایگان، مسابقات فوتبال اروپا با گزارش زبان اصلی و امکان پیش بینی مسابقات، ثبت امتیاز و دریافت جایزه نقدی در لیگ ماهانه.

کلوپصلاحلیورپولمحمد صلاحلیگ برتر
حساب رسمی اپلیکیشن اسکوربورد "http://uzee.ir/scoreboard.app": خبرها، تحلیل‌ها، نتایج زنده فوتبال جهان، لیگ فوتبال فانتزی و پیش‌بینی مسابقات درکنار پخش زنده مسابقات مهم و رویداد‌های مهم ورزشی جهان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید