ویرگول
ورودثبت نام
sdelshad
sdelshad
خواندن ۳ دقیقه·۳ ماه پیش

تجربه شخصی من از بانک تمام دیجیتال رسالت!

این رو اول بگم که از مشتریان قدیمی بانک رسالت اعظم هستم و این تجربه رو مفت در اختیار شما قرار می‌دهم!

بعد سال‌ها و ماه‌ها و روزها، در اولین پگاه خرداد 1403 برای درخواست وام به صورت حضوری به بانک رسالت نیاز پیدا کردم. تو مرکز استان گشتیم و هیچ اثری ازش نبود. گفتم خب حتما لیست شعب داخل سایت رو باید نگاه کنم تا آدرس رو پیدا کنم! اونجا هم سه شعبه آدرس داده بودند که از پاوآرو بهتر در شهر جستجو کردم، جز هیچ، هیچ نیافتم!

گفتم این جوری نمیشه و بهتره از کاسب ها بپرسم بالاخره یکی آدرس رو داره!

پرسون پرسون، یواش یواش بالاخره در مغازه شماره هفت، آدرس رو پیدا کردم. از شدت شعف و شادی در پوستم نمی‌گنجیدم و اشک شوق در چشمانم حلقه زد! (نه اصلا چیزی به زمان و مکان نگفتم که!). بله، دقیقا همون جایی بود که بارها در طول روز از کنارش گذشته بودم ولی ردی از تابلوی بانک در ذهن من نبود و تابلوی بانک با چشمان من قهر کرده بود!

با شرفیابی به آدرس مورد نظر، با شکوه و جلال وارد شدم! می‌دانم که مهمترین اصل مشتری مداری است و تکریم ارباب رجوع مهمه دیگه. یک نوشته ساده بر روی دیوار داخل پله ها پیدا کردم و شیشه‌های که برچسب زده شده بود تا نامحرمان این بهشت دیجیتال را نبینند.


نفس زنان و شادی کنان وارد شدم و بعد از چند پرسش از افرادی که خیلی صمیمی نشسته بودن، فهمیدم که همه چی اینترنتی هست و به راحتی زیر کولر سرد لم میدم و با فشار دادن چند دکمه کارت بانکی جدید و وام و ... خودش دَم در خونه میاد!

چش‌تون روز بد نبینه، درخواست رو ثبت کردم و بعد از ۲ هفته تازه پیامک رمز کارت اومد. اگر زوال عقل اجازه بدهد و در ذهن درست ثبت و ضبط کرده باشم،‌۲۳ خرداد یک نفر آدمی با سجلی آقای قبادی با لحنی حماسی به گوشی مبارک من تماس گرفت و گفت که کارت بانک رسالت شما دست من است. ای جان، بالاخره آن یار ز سفر آمد!

آن مقام شامخ فرمودند که من امکان اومدن به اون آدرس رو ندارم و هر وقت مرکز شهر اومدید، تماس گرفته تا کارت رو به شما تحویل بدهم!(فاصله تنها ۱۰ دقیقه تا بارگاه ما) گفتم داداش نمیشه که. بیار اینجا من زیر کولر خنک به انتظار نشسته‌ام. از ما درخواست و از قبادی انکار...
به نهاد مردمی رسالت رجوع کردم که چنین است و چنان. قبادی کارت عزیزم را تحویل نمی‌دهد! بانکبان سریع بر جریده‌ای نام و نامبر فون ما را یادداشت کرد که سریع پیگیری می‌کنم.


بله درست حدس زدید! بعد از هفت شب و هفت روز دیگر هنوز خبری از پیگیری بانکبان محترم نشد که نشد. به داخل شعبه مراجعت نموده و بعد از قیل و قال فراوان، قبادی با بار چند خروار ناراحتی و عشوه از راه اومد و کارت رو تحویل داد! (۱۶ روز کارت بانکی من نزد ایشان بود).

هنوز تمام نشده! اکنون که ۱۷ تیرماه 1403 است، برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت که پیشتاز در ارايه افتضاح خدمات دیجیتال است، امکان استفاده از خدمات را ندارم و با تماس چندین باره با شماره 4747 فرمودند که یک هفته دیگه باید صبر کنید تا سیستم فعال شود و خطاها رفع گردد!

حکایت هم‌چنان باقیست.....

(برای من: بلو بانک، پاسارگاد و ... عملکرد عالی داشتند)

تجربه شما از بانکداری دیجیتال چیه؟ با من به اشتراک بگذارید...


کارت بانکیعصر دیجیتالوام بانک رسالتبانکداری دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید