ویرگول
ورودثبت نام
تباین
تباین
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

اهرام مصر را چه کسانی ساختند؟ فضایی ها یا مصریان باستان

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه بنده چند روز پیش به یک مطلبی برخوردم که بسیار ذهنمو مشغول کرده و واقعیتش نمیتونم که بهش فکر نکنم. چون مسئله ساده ای نبود و اگر اون مطلبی که من خوندم و اطلاعاتی که من دریافت کردم صدق داشته باشن خیلی از مسائل بنیادین انسان زیر سوال میره!

مطلب درمورد اهرام مصر بود. هممون حتی یک بار هم که شده مستندی مطلبی حرفی سخنی در مورد اهرام ثلاثه مصر شنیدم و قطعا از زیبایی و شگفت انگیز بودن این سه هرم لذت بردیم. ولی واقعیتش وقتی از زیبایی و شگفت انگیز بودن این هرم ها که گذر میکنیم با یک مسئله خیلی مهمی مواجه میشویم(البته چندین مسئله مهم)! من قبل از اینکه اون مسئله های مهم و سوال های گاها بی پاسخی که در مورد اهرام مصر هستش رو مطرح کنم ازتون خواهش میکنم اگر حتی مطالب گفته شده در این مطلب با اعتقاداتون نمیخونه و تحمل شنیدنش رو ندارین، سعی کنین تا آخرش بخونین و نظرتونو برام بفرستین چون خیلی مهمه بدونم انسان های دیگه در مورد اهرام مصر و اون سوال هایی که برای شخص خود من ایجاد شده باهاش درگیرن یا نه یا اینکه چه جواب های متفاوتی میتونن بدن به این سوالات!


اولین مسئله ای که در مورد این سه سازه باستانی ایجاد شد برای من و قبلش در موردش خیلی خوندم در جاهای مختلف، این بود که مصریان باستان چطوری تونستن این سه سازه باستانیو با این حد از دقت و ظرافت بسازن!؟ سه هرم خوفو خفرع و منقرع مصر سازه های کوچیکی نیستن دوستان! بزرگ ترین این هرم یعنی هرم خوفو تا زمانی که کلیسای لینکولن ساخته باشه رکورد دار بلند ترین سازه ساخته شده به دست بشر بود!

و جالبه که بدونین این اهرام که در ساختشون بیش از 100 ها هزار بلوک سنگی به کار رفته هر بلوکشون نزدیک 50 تن وزن داره! یعنی اگر این اهرام بدون دخالت ابزار های مکانیکی فوق پیشرفته(که اون زمان امکان نداشت که بتونن یک همچین ابزاری داشته باشن چون داریم از دوره از تاریخ صحبت میکنیم که ابزار های پتک و تبر و چکش و ... بوده و نهایتا چند ابزار ترکیبی پیشرفته تر ولی نه ابزار مکانیکی قدرتمندی که بتونه یک بلوک 50 تنی را تا ارتفاع بیشتر از 100 متری ببره و جابه جا کنه!) و صرفا به دست برده های مصری ساخته شده باشه بنظرم حتی اگر قدرت میلیون ها برده در میون باشه باز هم ساخت هر کدوم یک از این هرم ها بیش از قرن ها زمان برده!


نظریه های خیلی زیادی در مورد اهرام مصر مطرحه. برای مثال در جایی خوندم که میگفتن مصریان باستان با موجودات فرا زمینی در ارتباط بودن و در واقع اهرام مصر به کمک اونا ساخته شده! این موضوع وقتی قدرت پیدا میکنه که ما میتونیم امروزه رد پای واضحی از موجودات فرازمینی در تاریخ ببینیم! برای مثال اشخاصی مثل لئوناردو داوینچی در عصر رنسانس خیلی خیلی غیر عادی تر از مردم زمانه خودشون بودن... لئو ناردو داوینچی شخصی بوده که اختراعاتی از جمله هلیکوپتر انجام داد که بدلیل پیشرفته نبودن ابزار های زمانه خودش نتونسته اونو بسازه! و یا داوینچی هرزگاهی نقشه های هوایی از شهرش میکشیده که خیلی خیلی دقیق و با جزئیات ریز بودن! البته نظر دیگه ای هم در این مورد دارم و اونم اینه که وقتی دانشمندا و یا باستان شناسا کارشناسان تاریخ و... حوصله دلیل آوردن برای مسائلی مثل اهرام مصر ندارن پای موجودات فرازمینیو میارن وسط:) خوشحال میشم نظرات شما رو هم بخونم و بدونم در مورد این سوالات مطرح شده و نظریه ها چه فکری میکنین. اگرهم نظریه های دیگه ای در مورد این اهرام وجود داره و من نمیدونم لطفا بهم بگین:)

اهرام ثلاثه مصرموجودات فرا زمینیداوینچیمصر باستان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید