ویرگول
ورودثبت نام
sedna sabziani
sedna sabziani
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

زندگی کوتاه است پس...؟؟

زندگی کوتاه است پس به زندگی ات عشق بورز

خوشحال باش و لبخند بزن

فقط برای خودت زندگی کن و

قبل از اینکه صحبت کنی؛گوش کن

قبل از اینکه بنویسی ؛فکر کن

قبل از اینکه خرج کنی ؛درآمد داشته باش

قبل از اینکه دعا کنی ؛ببخش

قبل از اینکه صدمه بزنی؛احساس کن

قبل از تنفر، عشق بورز

زندگی این است:

احساسش کن،زندگی کن و لذت ببر.

روز خوش???بخند ب روی دنیا????

عزیزان دلم من فقط این رو میدونم که تو این دنیای فانی تا میتونید خوش بگذرونید. تا میتونید مهربون باشید

تا میتونید با زندگی و اون چیزی که دارید عشق بورزید. امروز که گذشت فردارو دریاب.دیر بجنبیم فردا هم گذشته.من صبح که میرم دفتر.تا چشمم به تابلوی مهرزمان میخوره میگم خدایا شکرت که یه جایی دارم که توش نون درمیارم. یه چای میخورم یه دفعه یکی زنگ میزنه مهرلیزری میخواد. اون رو درست میکنم یکی دیگه مهرژلاتینی میخواد.بلخره اون روزی که مال ما باشه میرسه. البته بگم با توکل بر خدا فراموش نشه خواهشا.....

این هم فرشته کوچولوی ما سدنا خانم.
این هم فرشته کوچولوی ما سدنا خانم.
مهرفوری زمانمهرلیزریمهرژلاتینیمهرسازیسفارش مهرفوری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید