ویرگول
ورودثبت نام
باران سیل سپور
باران سیل سپور
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی کتاب

با سلام

تازگی ها فکر می کنم یکی از مسئولیت های اجتماعی من این هست که وقتی مطلب مفیدی میخونم به دیگران هم معرفی کنم. به تازگی دو تا کتاب جدید مطالعه کردم که خیلی عالیه. من کلا به کتاب هایی با موضوعات رشد و توسعه فردی خیلی علاقه دارم. این دو کتاب هم در همین دسته قرار میگیرند.

وقتی خوندن این دو کتاب را تموم کردم به خودم گفتم کاش زودتر این کتاب ها را پیدا کرده بودم. میتونم با اطمینان بگم بعد از کتاب "اثر مرکب" شاید این دو کتاب بهترین کتاب هایی بودن حالم را خوب کردند.

کتاب اول)چگونه خود با عظمتی بسازیم؟

نکته جالب در مورد این کتاب این هست که بعد از فوت دبی فورد به صورت معجزه آسایی این کتاب چاپ میشه. من نمیخوام توضیح بدم که این اتفاق چجوری میفته تا خودتون برید و بخونید. تاثیر این کتاب روی من این بود که کمتر کنترلگر باشم و بعضی چیزها را به قدرت برتر (خدا)بسپارم و همچنین با خودم مهربان تر باشم. دیگه بیشتر توضیح نمیدم ولی توصیه می کنم حتما بخونید.

کتاب دوم)شفای زندگی

این کتاب هم خیلی جالبه، یجوری تاکید بر خویشتن دوستی داره و معتقده که منشاء همه دردهای ما درونی هست و ما وقتی روح خودمون را شفا بدیم همه دردهامون شفا پیدا می کنن.

من واقعا از مطالعه این دو کتاب لذت بردم امیدوارم شما هم همین حس را داشته باشید.




کتابچگونه خود با عظمتی بسازیم؟شفای زندگیلوییز ال هیدبی فورد
سلام. من باران هستم دانشجوی دکترای رشته مهندسی نرم افزار و بسیار علاقمند به مباحث علم داده، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید