ویرگول
ورودثبت نام
باران سیل سپور
باران سیل سپور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چگونه بدون شماره مجازی با CHATGPT گفتگو کنیم؟


با سلام و روزبخیر

همونطور که میدونید ربات CHATGPT مدتیه که توسط شرکت OpenAI معرفی شده ولی چون به شماره تلفن کشورهای خارجی نیاز داره ما ایرانی ها نمیتونیم باهاش چت کنیم. خب میتونیم برای استفاده از CHATGPT این کارها رو انجام بدیم:

1) میتونیم از سایت نامبرلند یه شماره مجازی برای یه مدت کوتاه با قیمت مناسب بخریم و تو سایت OpenAI ثبت نام کنیم.

2) میتونیم از طریق تلگرام بات @chatgpt_persia_bot با CHATGPT گفتگو کنیم.

3)میتونیم تو سایت POE.COM از طریق ایمیل ثبت نام کنیم و از چت بات های دیگه مثل GPT4 هم استفاده کنیم.

من خودم دو راه آخر را استفاده می کنم.

چت جی بی تی
سلام. من باران هستم دانشجوی دکترای رشته مهندسی نرم افزار و بسیار علاقمند به مباحث علم داده، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید