ویرگول
ورودثبت نام
seiran.hasanirad
seiran.hasanirad
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

روزای خوب خوب

این جا بهشت منه جایی که توش زندگی میکنم!
این جا بهشت منه جایی که توش زندگی میکنم!


با وجود اینکه توی این روز های سرد دلگرمی زیادی برای ما آدما با این وضعیت های نابه سامان وجود نداره ولی چیزای کوچیک و دوست داشتنی مثل روزای برفی می تونه دلگرمی عجیبی به آدم بده. همون قدر گرمای لذت بخش مثل چای خوردنی که بعد برف بازی باشه(لذتی داره که وصف نشدنیه??).

این عکس مال ارتفاعات قندیل هستش.
این عکس مال ارتفاعات قندیل هستش.
یادش بخیر بچه گی هامون چقد خوش میگشت:(
یادش بخیر بچه گی هامون چقد خوش میگشت:(
شاره جوانه کم پیرانشار❤❤
شاره جوانه کم پیرانشار❤❤

نمی دونم شما ها چه حسی دارین ولی من یکی این عکسا رو میبینم دلم ضعف میره کاش از این لحظه های خوب تو زندگیه همه وجود داشته باشه. میدونم شاید این روزا دیگه برای خیلیا خوشایند نیست اما..

این شهریی که براتون عکسا شو گذاشتم شهرستان پیرانشهر زادگاهم من که عاشقشم چون واقعا جایی که نمیشه ازش گذشت توی هر فصلی از سال هم که باشه دیدنی های خودشو داره‌، مثلا بهارش میشه بشه گفت شمال تابستوناش اونقد گرمه میشه اهواز زمستوناشم فکر کن تو قطب جنوبی اما پاییزش قشنگ و هزار رنگه من که به هزار تا سوئیس و استرالیا ترجیحش میدم چون واقعا حسه خوبی داره وقتی پاییزی که هزار رنگه و وقتیم میری وسط جنگل های بلوطش که دیگه واقعا توصیف شدنی نیست که بگم براتون.

انشاالله قسمت بشه و بیایید که خودتون ببینید دارم از چی تعریف میکنم.

پ.ن:حالا سر فرصت برای من تنبل هر وقت تونستم عکسایه بیشتری میزارم که شهر خوش آبو هوامو بیشتر معرفی کنم.??

بعضی از عکسارم بی اجازه برداشتم ولی مطمئنم نارحت نمیشن.هرچند این عکسا مال چند روز قبلا الان بیشتر برف باریده.


قبل از اینکه هر کسی رو دوست داشته باشی باید یاد بگیری که خودت رو دوست داشته باشی??❤
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید