ویرگول
ورودثبت نام
صیادی
صیادی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

تا زمانی که چراغ سئو (SEO) سبز نشه دست نمی کشم !

یه تماسی بهم گرفته شد و یک بنده خدای، درخواست شرکت در کلاس های حضوری سئو رو داشت، از مدت زمان دوره و سرفصل ها پرسید. من هم طبق روال گذشته شروع کردم به توضیح سرفصل های دوره سئو، و اینکه چقدر زمان میبره و هزینه هاش چقدر هست.
ازشون پرسیدم که چقدر با سئو و وبمستری سایت آشنایی دارید که گفت من بصورت خودآموز سئو و نویسندگی بلاگ سایت رو یاد گرفتم و با چند کلمه کلیدی هم صفحه اول گوگل هستم. من هم گفتم چه خوب، اما موضوع از اینجا جذاب شد که در حین صحبت ها گفتن "من تا زمانی که چراغ سئو سبز نشه دست بر نمیدارم" !!! .


واقعا سئو چراغ سبز داره!؟

از اونجایی که چند سالی هست توی حوزه سئو فعالیت می کنم سریعا متوجه شدم که منظورشون چیه. دوستان، افزونه های که روی CMS های مانند وردپرس و جوملا و ... نصب میشه فقط یک ابزار کمکی هست که شما راحتر بتونید کار سئو محتوا رو انجام بدین. و این ابزارها 100% سئو نمی تونه باشه.

پس سایت های که کد نویسی و CMS اختصاصی دارند هم باید یه سئو چراغ داره تولید کنند؟ نه اشتباه نگیرید. پس استراتژی تولید محتوا، تحقیقات کلمه کلیدی،سئو تکنیکال، سئو آف پیج رو کی باید انجام بده!؟ آیا میدانید بخشی از سئو به روانشناسی بر می گردد و یک سئو کار حرفه ای باید هر آنچه را که در ذهن مخاطب یا مشتری های سایت می گذرد را لمس و درک کند. و بر اساس این شناخت از مخاطب کسب وکار شروع به پاسخ دادن به سوالات آنها باشد و برای این سوالاتُ تولید محتوا کند. پس برای سئو سایت وردپرسی یا هر سایت دیگه ای نیاز به تخصص ها و مهارت های زیادی هست که باید با آنها اشنایی داشته باشید

پس بیاید از این به بعد به چراغ سبز سئو توجه نکنیم و سئو را همان گونه که هست یاد بگیریم و بکار ببریم.


سئو محتواسئو سایت وردپرسیبهینه سازی سایت
یه سئوکار بی ادعا هستم و در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و دوست دارم هر آنچه را یاد میگیرم و تجربه میکنم به اشتراک با دوستانم بذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید