ویرگول
ورودثبت نام
seosite1370
seosite1370
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

خرید کتاب - فروشگاه اینترنتی کتاب دوجلدی

پـنجاه رمـان عـاشقانه پـرطـرفدار.

آثار نویسندگانی چون الیف شافاک، پائلو کوئیلو، جوجو مویز.


در مقاله امروز دوجلدی تصمیم داریم ترجمه چند کتاب را با یکدیگر مقایسه کنیم.

1.جذب کننده نخبه

بخشی از متن کتاب : وقتی جهان مبتنی بر ترس را رد کنی ، فقط دلت می خواهد حتی الامکان به نور الهی تکیه کنی. این کار برایت به مرور زمان راحت تر می شود. در ضمن احساس می کنی که ندایی به تو می گوید هرجا می روی نور الهی را با خود ببر. اگر در خانه ، سرکار و جامعه ، مثل فانوسی نورانی باشی ، خشنودی و هدف را می یابی. تو افراد زیادی را می بینی که بخاطر راهنمایی و حمایت به سمت تو جذب می شوند. بودن در کنار کسی که می درخشد حس خیلی خوبی است. در این نقش جدید ، حس اشتیاق کمک به افرادی که زجر می کشند در تو ایجاد می شود. اگر چنین باشد و تو متوجه شوی که کسی در چالش است ، لازم است در برابر این که تو هم به این معضل کشیده شوی مقاومت کنی.


2.ابر جاذب

بخشی از متن کتاب : پس از آنکه به راهنماهایتان معرفی شدید ، راه های بسیاری برای درخواست کمک از آنها وجود دارد. آسان ترین روش این است که به آهستگی ازشان درخواست کمک کنید. برای مثال اگر در افکار هراس آور گرفتار شده اید می توانید بگویید : « سپاسگزارم ای راهنماهای حقیقت و شفقت برتر که مرا از این ترس می رهانید و به عشق بازمی گردانید » یا اگر می خواهید به طور مشخص تری درخواست کنید و با یک فرشته راهنمای خاصی کار کنید می توانید بگویید : « سپاسگزارم ای فرشته مقرب ، میکائیل ، برای یاری به من در این موقعیت هراس آور. من نیازمند حفاظت و هدایت تو هستم » اگر آگاهانه با فرشته نگهبانتان ارتباط دارید ، می توانید مستقیما فرشته را بخوانید.


3.جذب کننده حرفه ای

بخشی از متن کتاب : می دانم که یک انرژی دائمی از عشق در درون من و در اطرافم وجود دارد. می دانم که نیرویی الهی فراتر از من است که هکیشه مرا هدایت می کند و این قدرت را دارم تا دنیایی را که خواهان آن هستم ایجاد کنم. پس از درک این موضوع که شما جذب کننده ای حرفه ای هستید ، دیگر احساس ترس و وحشت نمی کنید. به یاد می آورید که شما روحی هستید که یک تجربه انسانی دارد. وقتی این مراحل را تمرین میکنید به یاد می آورید که شما یک روح خردمند ، قوی ، سالم و مقدس هستید. وقتی این را بپذیرید می توانید آزاد باشید.



خرید کتابفروشگاه اینترنتی کتاب دوجلدیدوجلدی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید