ویرگول
ورودثبت نام
سپهر گلستانیان
سپهر گلستانیان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تو این مدت چیا یاد گرفتم؟

خب! سلام! من سپهرم. اگه از قبل با من آشنا باشین می‌دونین که من یک مهندس یادگیری عمیق و پردازش سیگنالم که البته هنوز یکم اول‌های راهم. البته که دو ساله کارم اینه ولی هنوز اولای راهم! توی این نوشته می‌خوام یک چیزایی رو بگم که به نظر خیلیا شاید خیلی بدیهی بیاد و از نظر خیلیا هم : برو بابا کی حال داره این کارا رو بکنه!

قطعا از گیت استفاده کنید

خب این به نظر کسایی که دولوپر هستند قطعا یک چیز بدیهی هستش. اما باید بگم که بنده به عنوان یک کسی که سر و کارش با برنامه نویسی هست اما دولوپر نیست، به تازگی با گیت دوست شدم. البته هنوز روی نحوه کار تیمی روی گیت خیلی مسلط نیستم اما خب یک چیزایی رو یاد گرفتم و همچنان هم دارم یادمیگیرم.

توصیه من به شمایی که داری این مطلب رو می‌خونی اینه که برای هر پروژه حتما یک و فقط یک git repository داشته باشید و هر چی کد زدید بذارید همونجا. حتی کوتاهترین کد دنیا! شما بگو یک خط اصلا!

به حافظتون اطمینان نکنید!

اصلا اصلا فکر نکنید که هر چیزی تو حافظتون می‌مونه! حتما از همه چیز گزارش بنویسید! هر چند وقت یکبار هم برگردید و گزارشاتتون رو کامل کنید. اینجوری باعث میشه بهتر ببینید مسیر رو.

این پست کامل نیست و به مرور زمان کامل میشه. اما گفتم بذارمش که شما هم اگر تجربه‌ای دارید یا نقدی به این نوشته دارید، تو کامنت بنویسید تا به این پست اضافه بشه.

هوش مصنوعیپردازش سیگنالیادگیری عمیق
من یک دانشجوی مهندسی برق دانشگاه علم و صنعتم. به تازگی نوشتن رو شروع کردم؛ ببخشید اگه غلط نوشتاری دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید