ن و القلم و ما یسطرون
امیدوارم اینجا بشه نوشت و این جمله بالایی اولین منشور آزادی بیان و توصیه به نوشتن بوده که در کتاب مسلمین موجود است.
احتمالا اینجا درباره تجارب کاری ، سرنوشت های عبرت آموز ، خطاهای فاحش زندگی ، و راهکارهایی که همیشه جواب داده مثل استامینوفن کدیین بنویسم.
زیرا نوشتن تنها فرصتی است که آدمی دارد تا اثر مثبتی بر جهان اطراف بگذارد.گرچه سکوت همواره با فضیلت تر بوده و است.
