ویرگول
ورودثبت نام
sepide.kt
sepide.kt
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

افزایش قیمت خودرو و آرزوی خرید ماشین صفر

سلام به همگی. راستش اینجا خواستم تجربه تلخ خودرمو از قیمت های افسار گسیخته خودرو و آرزوهایی که به باد رفت براتون بنویسم. اواخر سال 98 بود که تمام پس انداز خودم و خواهرم و برادر کوچکترم رو جمع کردیم و تونستیم یه 206 بخرم. اون موقع قیمت خودرو اینطور نبود که شب بخوابی صبح بیدار بشی ببینی 10-20 میلیون اومده رو قیمتا. خلاصه ماشین رو خریدیم و شد دلخوشی خانواده. داداشم باهاش مسافر کشی می کرد تا خرجمون رو در بیاره. چشمتون روز بد نبینه، تو یه تصادف خیلی وحشتناک پا و گردن برادرم حسابی آسیب دید و ماشین هم کلی داغون شد. حالا دیگه مگه میشه ماشین رو تعمیر کرد. تصمیم گرفتیم ماشین رو همونطوری بفروشیم و دوباره پول بزاریم روش و یکی دیگه بخریم. اما از اونجایی که قیمتهای جدید حسابی افسار گسیخته شده بودند دیگه امیدی به خرید ماشین صفر نداشتیم. بعد کلیی گشتن فهمیدیم با پولمون حتی پراید صفر هم نمیشه خرید چه برسه به 206. پس شروع کردیم به گشتن تو سایت های خرید و فروش خودرو کارکرده. سایت های زیادی رو گشتیم و در نهایت از وبسایت خودرو45 تونستیم یه ماشین تیبا تر و تمیز بخریم. این روزا با وضعیت وحشتناک نبود کار، خودم دست به کار شدم و تو اسنپ کار میکنم. کل حرف من اینه که هر چی تلاش میکنیم انگار به عقب برمیگردیم.

افزایش قیمت خودروخرید خودرو کارکردهپژو 206
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید