ویرگول
ورودثبت نام
sepideh salari
sepideh salari
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یا قید پولتون بزنید یا از فروشگاه نالایق اینفینیتی خرید نکنید

اشتباهی که من مرتکب شدم شما مرتکب نشید

سالهاست با وجود همه ریسک های خرید آنلاین لباس از فروشگاههای مختلف خرید میکنم.
خرید خوب داشتم خرید کم کیفیت داشتم خریدی داشتم که پشیمون شدم و تجربیات خریدی داشتم که مشتری ثابت شدم و از یک فروشگاه به تنهایی بارها و بارها خرید داشتم

ولی در این بین از شانس بد ممکنه به پست فروشگاههایی بخورین که نه تنها شرف و وجدان ندارن از مشتری مداری هم هیچی حالیشون نیست
مثل سایت اینفینیتی که از شانس بد یکبار یکی از لباس هاشون که به نظرم خیلی قشنگ بود تو اکسپلورر اینستاگرام دیدم و وارد سایتشون شدم و دیدم از کارهاشون بدم نمیاد

یکبار یک لباس موجود کردن که سایزبندی عجیب و غریبی داشت . تماس گرفتم پشتیبانی که ازشون سوال بپرسم که گوشیشون خاموش بود

با اینحال به فروش هاشون اعتماد کردم و متناسب با سایزبندی که ارائه کرده بودن خرید کردم

و وقتی به دستم رسید با لباسی دو برابر سایز خودم مواجه شدم

دوباره تماس با اینفینیتی و خاموش

پیام به ادمین در اینستاگرام اینفینیتی و سین نکردن

صحبت طولانی نکنم
تا جایی که با طولانی کردن زمان پیگیری و پاسخگویی گفتن شما 24 ساعتتون گذشته و فقط برای قبل 24 ساعت ما پاسخگو هستیم
به هر طریقی که بود صحبت کردم و گفتن مرسوله رو برگردونین و من مجبور شدم یک صبح از کارم بزنم و مرخصی بگیرم و برم پست و لباس برای اینفینیتی پست کنم
و با عینیت مسجم وقاحت و دروغگویی مواجه شم که اختلاف ده سانتی رو گفتن 4 سانت هست و ما 5 سانت مرجوع میکنیم
این دروغ گویی ها تا لحظه آخر هم ادامه داشت و خشم زیادی که نه به خاطر مبلغ پولش بلکه از دروغگویی و پول پرستی این مجموعه بهم دست داد

خلاصه این صرفا یک تجربه بود از خرید من فروشگاه دروغگو و نالایق اینفینیتی

اینجا نوشتم به این امید که اشتباهی که من کردم و شما نکنید!

فروشگاه اینفینیتی گرگاناینفینیتیپشیمانی از خرید و اعتماد به اینفینیتیمحصولات اینفینیتیوب سایت اینفینیتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید