ویرگول
ورودثبت نام
sepehr
sepehr
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

به روز شدن کسب و کار

سلام به شمایی که داری این متن رو میخونی، تو این متن میخوام در مورد به روز شدن کسب و کار باهات صحبت کنم. منظورم از به روز شدن اینه که شما متناسب با نیاز جامعه حرکت کنی و با اونا همراه باشی و رسیدن به این مرحله نیازمند شناخت بهتر مردم جامعه و علاقشون هست...

با مثال میریم جلو!!!

فرض کنید یه خانمی تو خونش نشسته و قصد خرید یه برند خوب عطر و ادکلن رو داره، به نظرتون اولین کاری که میکنه چیه؟ قطعا تو اینترنت سرچ میکنه تا با برندهای مختلف آشنا بشه و قیمت شون رو متوجه شه تا بتونه تصمیم بیره، درسته؟

تو جامعه ای که تقریبا اکثر مردم به گوگل و اینترنت دسترسی دارن دیگه کسی نیست که برای آشنایی با مدل های مختلف محصول مورد نظرش تو بازار بچرخه؛ بلکه میاد اول از همه تو اینترنت اون محصول رو سرچ مییکنه تا با مدل و قیمت اش آشنا بشه

حالا من و شما به عنوان یه فروشنده باید چه کنیم تو این شرایط؟

من به شخصه ترجیح میدم که بتونم تو صفحه ی گوگل مشتری های خودم رو پیدا کنم و بهشون کمک کنم که به چیزی که میخوان برسن؛ پس تنها کاری که باید کنم طراحی فروشگاه اینترنتی هست تا به وسیله ی اون تمامی محصولام تو قالب سایت معلوم بشه...

همین الان تو گوگل سرچ کنید که قیمت ادکل گود گرل و اولین لینکی که اومد رو حتما ببینید، چی بود؟

من وقتی سرچ کردم اولین لینکی که دیدم سایت لیلیوم بود، به نظرتون چه تعداد آدم تا الان به این سایت رسیدن؟!! خیلیییی هستن و قابل شمارش نیستن و دلیل اصلیش اینه که این سایت تونسته به خوبی در گوگل خودش رو مطح کنه و به عنوان لینک اول ظاهر بشه

این یه مثال ساده بود ولی شما بهتره تو کسب و کار مخصوص به خودتون یه سرچ تو گوگل بزنین و ببینید با چه لینک هایی رو به رو میشین؛ لینک اول مهم ترین رقیب شماست .

شما اول باید اقدام به سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی کنید و بعد از اون به سئو سایت توجه لازم رو داشته باشید تا به جای رقیبتون شما به عنوان اولین لینک به مخاطب معرفی شید.



طراحی سایتبه روز شدن کسب و کارفروش بیشترطراحی فروشگاه اینترنتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید