ویرگول
ورودثبت نام
سریال کره ای با دوبله فارسی
سریال کره ای با دوبله فارسی
خواندن ۱ دقیقه·۲۴ روز پیش

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024 - مجذوب نور تلویزیون شدم با دوبله فارسی

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024 - مجذوب نور تلویزیون شدم

فیلم من درخشش تلویزیون را دیدم 2024 I Saw the TV Glow

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024

تماشای آنلاین فیلم I Saw the TV Glow 2024

دانلود فیلم I Saw the TV Glow من درخشش تلویزیون را دیدم

دانلود فیلم  I Saw the TV Glow من درخشش تلویزیون را دیدم<br/>با لینک مستقیم

پیج اینستا گرام ما رو دنبال کنید..


داستان فیلم درباره نوجوانی به نام "اوون" که از طریق همکلاسی خود با یک برنامه تلویزیونی مرموز آشنا می‌شود که در اواخر شب پخش شده و تصویری از یک دنیای ماورایی را به نمایش می‌گذارد. حال پس از دیدن این برنامه عجیب، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به تغییر می‌کند و ...

داستان فیلم درباره نوجوانی به نام "اوون" که از طریق همکلاسی خود با یک برنامه تلویزیونی مرموز آشنا می‌شود که در اواخر شب پخش شده و تصویری از یک دنیای ماورایی را به نمایش می‌گذارد. حال پس از دیدن این برنامه عجیب، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به تغییر می‌کند و ...

داستان فیلم درباره نوجوانی به نام "اوون" که از طریق همکلاسی خود با یک برنامه تلویزیونی مرموز آشنا می‌شود که در اواخر شب پخش شده و تصویری از یک دنیای ماورایی را به نمایش می‌گذارد. حال پس از دیدن این برنامه عجیب، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به تغییر می‌کند و ...

saw tv glowفیلم saw tvtv glow ۲۰۲۴دانلود فیلم I Saw the TV Glow 2024مجذوب نور تلویزیون شدم با دوبله فارسی
مرحع دانلود فیلم و سریال با دوبله فارسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید