ویرگول
ورودثبت نام
Setayesh
Setayesh
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

بیو بیو!!!

اجازه هست ما هم چالش بیو رو انجام بدیم؟؟ خیلی جالب بود نتونستم نزارم!??

فقط از اونجایی که من هر دقیقه نظرم عوض میشه و کلا فازم تغییر میکنه جوابام برای طولانی مدت صدق نمیکنن :)))))))))))))))))))))))

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: زندگی
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: درخت ها
۳- اگه یه رایحه بودم: رایحه گل نرگس
۴- اگه یه شیء بودم: دفترچه خاطرات
۵- اگه یه رنگ بودم: همه رنگا خیلی قشنگن! ولییی یه رنگی تو طیف آبی بنفش!
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: نامرئی شدن!!
۷- اگه یه ژانر بودم: کمدی اکشن
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: لَته:)))
۹- اگه یه حس بودم: حس چهارشنبه ها بعد مدرسه!!
۱۰- اگه یه مکان بودم: یه جنگل بکر و دست نخورده که هیچ بنی بشری نرفته.
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: چشمه
۱۱- از چی متنفرم: از خیلی چیزا! ولی مهم ترینش مسخره کردن! واقعا وقتی میبینم اعصاب و روانم میریزه به هم! از استرس هم خیییلیییی بدم میاد!
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: اون لیست کارایی که باید قبل مرگ انجام بدم و چیزایی که باید تجربه کنم، از همه مهم تر خانواده و دوستام
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: استرس داشتن.
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: موسیییییقییییی!!! چه نواختن چه گوش دادن، آشپزی، آواز خوندن (به شرطی که تنها باشم)، خلق یه اثر هنری در واقع یه چیزی که با دستام بسازمش!
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: یادم نیس که! ولی فکر نکنم بیشتر از 2 یا 3 ماه شده باشه.

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: تنها انیمه ای که تو زندگیم دیدم "دروغ تو در آوریل" بود که اون موقع از کائوری خوشم میومد، مخصوصا اینکه زمانی بود که خودمم تو فکر و خیال ویولن بودم..

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: خیلی چیزا! گیتار و ویولنم. یوتوب. هدفونم. تک تک کتابام. پتو بنفشم. هری پاتر. گل آفتابگردونی که دوستم روز نمایشگاه مدرسه برام آورد و هنوز خشک شده اش تو اتاقمه. عکس های بچگیم. آقا من اصن کل زندگیم و دار و ندارم رو دوست دارم.?‍♀️

اینم وی پی ان بیو بیو!!
اینم وی پی ان بیو بیو!!




چالش بیو
‌‌‌‌‌...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید