ویرگول
ورودثبت نام
seven team
seven team
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خرید هاست سی پنل

تجربه خرید هاست نامحدود از سی پنل ایران

تو گوگل که سرچ میکردم به این سایت برخوردم دیدم قیمت هاش استثناییه و ازشون چنتا سرویس خریدم

با گذشت چندین ماه سرویس منو بخاطر آپلود فیلم معلق کردن

خرید هاست سی پنل نامحدود

خیلی بهشون تیکت زدم که حداقل یک بکاپ بهم بدین پولی که خرج کردم به کنار

چون کدهای قالبم خیلی برام مهمن حتی گفتم بکاپ هم نمیخوام فقط بزارین کدهای قالبم رو وردارم یا خودتون بهم بدین

تیکت های ارسالی
تیکت های ارسالی


پشتیبانی افتضاح
پشتیبانی افتضاح


هیچ نتیجه ای نگرفتم خیلی خواهش کردم ازشون ولی انگار نه انگار

بهشون یادآوری کردم که شکایت میکنم. رفتم اینماد که شکایتم رو ثبت کنم ولی چون سایت سی پنل ایران اطلاعات پرداخت نمیده نتونستم شکایتی ثبت کنم

فردای روزی که حرف از شکایت شد تیکت رو جواب دادن و چنتا لینک صفحه قوانین فرستادن.

امروز که چک کردم دیدم لوگو اینماد رو ورداشتن تا نتونم کاری کنم

جالب اینجا بود که یک شکایت قبل من داشتن و جوابگو نبودن

هاستینگ سی پنل ایران
هاستینگ سی پنل ایران


پول سرویس چیزی نیست ولی تبلیغات کرده بودم خواستار بکاپ بودم تا از جای دیگر سرویس تهیه کنم که جوابگو نبودن.

این هاستینگ سی پنل ایران هست که سرویس هاش خیلی ارزونه ولی نخرین تا این بلا سرتون نیاد

کدهایی که نوشتم زحمت چند سالم بود که پرید

سی پنلهاست نامحدودهاست سی پنلسی پنل ایراناینماد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید