ویرگول
ورودثبت نام
یه بنده خدا
یه بنده خدا
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مسابقه که نیست...

"بعد از گرفتن مدرک فوق لیسانس، زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی رو کامل کردم. هدف بعدی، گرفتن مدرک دکترا، گواهی نامه رانندگی و افزایش مهارت های نرم افزاری است"
▪️
فقط در جواب آدمی که با گفتن اهداف و یا دستاوردهایش فخر می فروشد، باید گفت :"به من چه!" بله. به من چه! اینکه تو دوست داری ۵٠ زبان زنده دنیا را از بر کنی، به من نه ارتباطی دارد و نه تو را از من برتر می کند. من به تو افتخار می کنم که اینقدر توانمند هستی اما هرکس در زندگی اهدافی دارد که آنها را پی می گیرد و اگر به طور مثال من گواهی نامه رانندگی ندارم و وسایل نقلیه عمومی انتخابم برای عبور و مرور است، الزاما از تویی که گواهی نامه داری ضعیف تر یا کم توان تر نیستم؛ صرفا انتخاب های دیگری دارم.
کاش این مسابقه "من جلو افتادم، تو عقب" را از وسط معرکه دنیا جمع کرده و اجازه دهیم جهانی که با تفاوت هایش خلق شده، متفاوت بماند. ما ربات نیستیم که شبیه هم کاری را که متر و معیارش را دیگران تعیین کرده اند، انجام دهیم.

quotدنیامدرکگواهی نامهquot quot دوست
اینجا قلم دست دِلَمه پس هیچ متنی بدون ذکر منبع کپی نشه😉
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید