ویرگول
ورودثبت نام
سید محمدرضا قلعه نوی
سید محمدرضا قلعه نوی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

هنوز وقت پولدار شدن نیست...!

این یک حقیقته.


شاید با خودت کلنجار بری،شاید هی خودخوری کنی که من چرا انقدر نقاشی میکشم ولی نمیشه اونی که باید بشه ،یا من چرا هر روز ورزش میکنم و غذای سالم میخورم ولی هیکلم خوب نمیشه،یا اینکه چرا انقدر کار میکنم ولی پولدار نمی شم .

باید بگم دوای دردت این جمله است؛(هنوز وقتش نرسیده) آره عزیز دلم هرچیزی زمانی داره و یادت نره شاید یک روز دیگه شاید یک ثانیه دیگه وقتش برسه شاید هم هیچ وقت وقتش نرسه ،اما همیشه در خاطر داشته باش (هنوز وقتش نرسیده) هنوز وقتش نرسیده یعنی باید ادامه بدی و توقف نکنی،

یکی از اساتیدم بهم گفت: جنگ جنگ ثانیه هاست اونی که یک ثانیه بیشتر دووم میاره برنده میشه

دووم بیار شاید یک ثانیه دیگه وقتش برسه.



این بخش کوتاهی از کتاب جدیدم هست که هنوز منتشر نشده.

دمت گرم که وقت گذاشتی و خوندی.

نوشته های سیدمحمدرضا قلعه نویسید محمدرضا قله نویمحمدرضا قلعه نویکتاب در سه سوت بزائیدکتابهای سید محمدرضا قلعه نوی
فارغ التحصیل دکتری مدیریت استراتژیک تجارت،عضوهنرمندان ایران،نویسنده 7 کتاب،معلم،مربی ورزشهای رزمی،پژوهشگر جمهوری اسلامی ایران،نویسنده برتر اموزش کشور.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید