ویرگول
ورودثبت نام
سید محمدرضا قلعه نوی
سید محمدرضا قلعه نوی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کوتاه ؛درباره کتاب نامه هایی به یک نویسنده جوان

تصمیم بر این شد تا پایانی که سایه تاریک ویروس کرونا حاکم است،کتابهایی که در ایام خود قرنطینگی مطالعه میکنم،یا قبل از قرنطینه مطالعه کرده ام را خیلی کوتاه و گزیده معرفی کنم

قرعه به کتابی با عنوان<نامه هایی به یک نویسنده جوان> اثری از ماریو بارگاس یوسا رسید کتابی که برنده نوبل2010 است.

به عنوان یک نوقلم و یک جوان مستعد به قلم شدن، نیاز دیدم این کتاب را مطالعه کنم،زمانی که شروع به مطالعه این کتاب کردم تصور نمیکردم این کتاب تا این حد در دیدگاه من به رمان نویسی تاثیر مثبت داشته داشته باشد.

اگر جوان کم تجربه ای هستید که در تلاش است اندکی قلم شود؛این کتاب مناسب شماست،چرا که ماریو بارگاس یوسا در این کتاب با شما هم نشینی و گفت و گو میکند

جدا از اینکه شما در این کتاب با سبک،راوی،فضا،زمان،سطح واقعیت و ... در رمان آشنایی پیدا می کنید.ماریو کاری کرده است که بسیار ارزشمند است.

چیزی که برای من که به تازگی قلم شده ام ارزش بالایی دارند،وارسی آثار و داستان های بزرگان جهان همچون:بورخس،بی ارس،سلین،کورتاسار،فاکنر،گارسیا مارکز،کافکا و ... است که با این بررسی ها شما مفاهیم فضا،زمان،راوی و ... را ساده تر درک می کنید

تصویر جلد کتاب
تصویر جلد کتاب
لطفا از ثبت نظر مضایقه نکنید


مطالعهمعرفی کتابسیدمحمدرضا قلعه نوینامه هایی به یک نویسنده جوانماریو بارگاس یوسا
فارغ التحصیل دکتری مدیریت استراتژیک تجارت،عضوهنرمندان ایران،نویسنده 7 کتاب،معلم،مربی ورزشهای رزمی،پژوهشگر جمهوری اسلامی ایران،نویسنده برتر اموزش کشور.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید