ویرگول
ورودثبت نام
سیداحمد
سیداحمد
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

چگونه به عنوان یک دانشپذیر، سرعت آموزش خود را بالا ببریم؟

در دنیایی که دانستن چگونگی یادگیری به عنوان یک مهارت اساسی زندگی در نظر گرفته می شود که هیچ کس واقعاً آن را آموزش نمی دهد، و سرعتی که شما مفاهیم را درک می کنید به عنوان معیاری برای هوش شما تلقی می شود، جای تعجب نیست که بسیاری از ما احساس می کنیم که کند و بی هوش هستیم.

من بر این باور هستم که اگر در تمام زندگی خود فقط آموزش ضعیفی داشته اید، نمی توانید با اطمینان بگویید که یک یادگیرنده بد یا کند هستید، زیرا در واقع هرگز به شما فرصت مناسبی داده نشده است.

من به عنوان کسی که مجبور شده است یک ذهن بسیار سرگردان را در زندگی مدیریت کند، تجربه قابل توجهی در آموزش سریع موضوعات پیچیده به دست آورده ام.

بنابراین اگر شما هم به دنبال روش های یادگیری جدید هستید و به هر دلیلی می خواهید سرعت را بهینه کنید و مغز شما مانند من کار می کند، در اینجا رویکردی برای شفاف سازی مفهوم به منظور آموزش ارائه شده و تفکر در مورد اطلاعات به روشی که برای انجام کارها در سریع ترین زمان ممکن بهینه شده است، می آورم.

چهار مرحله اصلی در یادگیری من وجود دارد که دو مرحله اول تقریباً نامرئی هستند و فکر می کنم افراد زیادی آنها را انجام نمی دهند. بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که من آنها را انجام می دهم، و هنگامی که آنها من را در مرحله سه و مرحله چهار می بینند، فکر می کنند: "خدای من، او در یادگیری بسیار سریع است"، در حالی که اینطور نیست زیرا آنها دو مرحله اول را انجام نداده اند. ولی من همیشه انجام می دهم:

بنابراین، بیایید مستقیماً به آنها بپردازیم. این دو مرحله اول، به نظر من، مطلقاً مهمترین هستند.

مرحله 1: برقراری یک شبکه امن

اگر به مشاهده این متن علاقه مند هستید اینجا کلیک کنید و ادامه متن را بخوانید

یادگیری مهارتآموزشروش آموزش
امیدوارم به بهتر شدن کمک کنم. در تلگرام و اینستاگرام پیام بفرست، SeyedAhmaddv - ارشد نرم افزار، توسعه دهنده ری اکت و نکست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید