ویرگول
ورودثبت نام
سیداحمد
سیداحمد
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کندی اینترنت یا کاهش سرعت اینترنت در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

شنیدم گفتند اینترنت نه تنها مشکلی ندارن بلکه کیفیتش بالاتر هم رفته. در هیچ خبرگزاری هم اعلام نمیشه که اینترنت دچار اختلال و کندی است.

اینجانب اعلام میکنم برای مشاهده وب سایتها و استفاده سرویس‌های داخلی بر بستر اینترنت در شبکه اینترنت ADSL و 4g/5g شاهد کندی و اختلال هستم.

مثلا برای مشاهده یک فیلم در آپارات و اپ تی وی است و ... بایستی چندبار تلاش کنم تا صفحه به صورت مناسب بارگزاری شود و برای مشاهده فیلم هم باید صبر کنم تا محتوا بارگزاری بشه و در میان مشاهده همین مشکل بارها تکرار میشه.

اینترنت حالش بده گزارش از طرف شهروند داخل ایران بدون فیل شکن با فیل شکن که دیگه اوضاع قمر در عقرب میشه سرعت به شدت کاهش پیدا می‌کنه و سرعت شبکه با دانلود ۲۵ مگابیت بر ثانیه به نیم و یک مگابیت بر ثانیه میرسه؟

کی از چی‌ میترسه که سرعت اینترنت بین المللی رو اینهمه کم میکنید. ...

اینترنت بهمن ماه ۱۴۰۱ دارای اختلال گسترده و شدید است. امیدوارم فردا بگم همه چیز تموم شد و سرعت اینترنت به حالت عادی برگشت . ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینترنتسرعت اینترنت در ایرانکاهش سرعت اینترنتاختلال اینترنتسرعت اینترنت
امیدوارم به بهتر شدن کمک کنم. در تلگرام و اینستاگرام پیام بفرست، SeyedAhmaddv - ارشد نرم افزار، توسعه دهنده ری اکت و نکست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید