ویرگول
ورودثبت نام
سید علی خلوصی
سید علی خلوصی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بعد از یکسال برگشتم!

برگشتم! یکسال عاقل‌تر و بزرگتر از قبل!

سلام سلام!
از آخرین حضورم تو ویرگول حدود یکسالی می‌گذره. خدایی دلم برای نوشتن تو ویرگول تنگ شده بود. امروز که لاگین کردم دیدم دوستان چقدر به من محبت داشتن و با نظراتشون مطالب رو حمایت کردن!
آمار بازدید پست‌ها هم خیلی برام عجیب بود! قشنگ همشون بالای هزار بازدید داشتن که برام جالب بود.
تا زمانیکه بودیم و فعالیت می‌کردیم پست‌ها نهایت 50 بازدید نمی‌خورد. حالا که نیستیم چقدر بازدید خورده ماشالا.

بهرحال من دوباره اومدم یکسال بزرگتر، یکسال عاقل‌تر! یکسال با تجربیات بیشتر! می‌خوام دوباره نوشتن رو شروع کنم و بنویسم از هرچی و هر کجا! هرچیزی که فکر کنم می‌تونه یروزی یجایی بدردتون بخوره.
دم تک تک تون گرم.

راستی! اونایی که منو می‌شناسن و بهم لطف دارن که جای خودشونو دارن اوناییم که برای اولین‌بار باهام برخورد دارن می‌تونن بیان روی این لینک و هم بیشتر باهام آشنا بشن و منو بشناسن، هم شبکه‌‌های اجتماعی بیشتر منو دنبال کنن و باهم ارتباط دوستانه بیشتری برقرار کنیم.
دمتون گرم مجدد

زیلینک سید علی خلوصی

سید علی خلوصیدلیشبکه‌های اجتماعی
بنیان‌گذار آی‌تی‌کلوپ هستم و عاشق فناوری! تمام وقتم رو صرف فناوری و مطالعه و فعالیت تو این زمنیه می‌کنم و تمام تجربیاتم رو اینجا می‌نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید