ویرگول
ورودثبت نام
سید علی خلوصی
سید علی خلوصی
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

بهترین سایت‌های خرید ساعت مچی اصل

سلام خیلی مخلصیم!

نمی‌دونم چند نفر از مخاطبای عزیزم تو ویرگول اهل ساعت مچی و خرید ساعت مچی هستن، اما خودم به شخصه خیلی به ساعت و این دنیای شیرین علاقه مندم. امروز میخوام چند تا سایت بهتون معرفی کنم که با خیال راحت میتونین بصورت آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته ازشون با خیال راحت خرید کنید و از کیفیت محصولاتشون مطمئن باشین.

در ادامه هم یک سری وبسایت معرفی میکنم که بر حسب تجربه شخصیم معتقدم سایت‌های خوبی نیستن و در ادامه میگم چرا خوب نیستن. خب بریم برای معرفی وبسایت ها.

1- واچزاپ | این سایت دوست داشتنی!

علت اینکه واچزاپ رو تو این لیست آوردم، اینه که اولا، خودم بارها مکررا از این سایت خرید می‌کنم و تقریبا میشه گفت مشتری خودشون محسوب میشم.
دوما، ارائه محصولات اصل که هر جا بردم میگفتن ساعت اصله حالا یا سوئیسی یا ژاپنی.
سوما، گارانتی خوب و بین المللی و خدمات پس از فروش مناسب
چهارما، قیمت شرکتی و حتی کمتر از قیمت مصوب و بدون یک ریال افزایش غیرقانونی قیمت
پنجما، سرعت در ارسال و پشتیبانی سریع و عالی
ششما، بسته بندی و محتویات مطلوب داخل باکس

من خودم فعلا چند باری از واچزاپ خرید کردم و معتقدم فعلا بهترین سکوی اینترنتی فروش ساعت بحساب میاد نسبت به قیمات و خدماتی که ارائه میدن.

نمایی از فروشگاه واچزاپ
نمایی از فروشگاه واچزاپ

2- واچ آنلاین

دومین سایتی که میخوام معرفی کنم، سایت واچ انلاین هست، به علت اینکه قبلا خودم از اینجا خرید میکردم و بخاطر مسائل پشتیبانی و ارسال دیرهنگام مرسولات پستی تقریبا دیگه ازشون خریدی نداشتم. ولی واچ انلاین هم میشه بعنوان یه سایت معتبر که میشه ازشون محصولات اصل و کامل و جامع خریداری کرد و پیدا کرد.

3- ایران تایمر

اولین مرجعی که من اقدام به خرید کردم، همین سایت ایران تایمر بود. بعدها متوجه شدم که چه کلاه بزرگی سر میرفته! حالا چرا؟ بخاطر اینکه قیمت هاشون خیلی بالاتر از قیمت مصوب بود! یعنی مثلا یه ساعت 16 تومنی تو ایران تایمر یچیزی تو حدود 21 تومان در میومد و خرید میکردیم که واقعا احمقانه‌ست! نمیخواستم تو لیست بهترین ها بیارمش ولی چه عرض کنم که نمیشه از خدمات و اصالتشم گذشت که تنها ایرادش قیمت خیلی بالاتر از قیمت مصوب هست.

از کجا ساعت نخریم؟

خب معلومه! دیجی کالا! این وبسایت قوی که مسیر روبه افول مسخره ای رو در پیش گرفته و دیر یا زود نتیجه احمقانه‌شو میبینه! اونم بخاطر قیمت بسیار بالا ساعت ها از قیمت مصوب شرکتی؛ ارسال دیر، محصولات فیک خیلی زیاد و... هزاران مشکل دیگه

خلاصه از دیجیکالا ساعت نخرین...

جمع بندی

تو این نوشتار کوتاه وبلاگی خودمونی سعی کردم براساس تجربه خودم و مطالعاتی که داشتم سایت هایی رو معرفی کرده باشم که بتونه کمکتون کنه بهترین محصول رو انتخاب و خرید کنین. امیدوارم مورد پسند واقع شده باشه. منتظر نظراتتون هستم


ساعت مچیبهترین سایت خرید ساعتخرید ساعت مچی اصلخرید ساعتواچزاپ
بنیان‌گذار آی‌تی‌کلوپ هستم و عاشق فناوری! تمام وقتم رو صرف فناوری و مطالعه و فعالیت تو این زمنیه می‌کنم و تمام تجربیاتم رو اینجا می‌نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید