ویرگول
ورودثبت نام
سید علی خلوصی
سید علی خلوصی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تحقیر آیفون 12 پرومکس توسط نوت20 الترا!!!!!

این روز‌ها بازار موبایل‌ها داغه و اینقدر غول‌های فناوری جهان پیشرفت کردن که راه رو تقریبا برای برندهای نوپا بستن. تقریبا می‌شه گفت اگر کمپانی بخواد خودش رو بین این شرکت‌های بزرگ جا کنه؛ تقریبا باید هفت خان رستم رو طی کنه.
یکی از این غول‌ها شرکت اپله که اتفاقا تو ایران‌هم خیلی طرفدار داره و می‌شه گفت خیلی‌ها دوست دارن موبایل آیفون داشته باشن. با اینکه حتی نمی‌دونن چطور باید باهاش کار کنن!!! باورتون می‌شه؟

قیمت آیفون‌ها بشدت بالاست. حتی موبایل‌هایی که اپل در سال 2014 معرفی کرده! اما آیا واقعا این برند ارزش هزینه کردن این چنینی رو داره؟ آیا سیستم آی‌او‌اس به کاربردی اندروید می‌رسه؟
من که فکر نمی‌کنم! من مشتری سفت و سخت اندروید و به خصوص کمپانی سامسونگم! چون هم ارزش خرید خیلی بیشتری نسبت به اپل و کمپانی‌هایی که دارن باهاش رقابت می‌کنن داره!
حالا تو این ویدئو که قرار این پایین ببینین، بهتون ثابت می‌کنم که سامسونگ حتی از لحاظ قدرت هم از آیفون بالاتره!!!

https://www.aparat.com/v/miK0n



موبایلآیفونآیفون 12 پرومکسسامسونگنوت 20 الترا
بنیان‌گذار آی‌تی‌کلوپ هستم و عاشق فناوری! تمام وقتم رو صرف فناوری و مطالعه و فعالیت تو این زمنیه می‌کنم و تمام تجربیاتم رو اینجا می‌نویسم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید