ویرگول
ورودثبت نام
teacher sherry
teacher sherry
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چطور کلمات رو بهتر به خاطر بسپاریم؟


سلام عزیزای دلم

امروز میخوام راجب اینکه چطور کلمات رو بهتر به خاطر بسپاریم یه پیشنهادی بهتون بکنم

قبل از هر چیزی اگر بخوام مقدمه ای برای بحث بنویسم بیاد راجب learning style باهاتون صحبت کنم یعنی شما چه مدلی چیزی رو یاد میگیرید

با دیدن مداوم یا شنیدن خوندن یا کلی تمرین کردن حتی خیلی ها تا یه مطلب رو در یک دفتر جدا ننویسند و کلی رنگی رنگی نکنن یاد نمیگیرند:)



مدرس های زبان بدون دونستن شخصیت یا همون مدل یادگیری شما نمیتونن براتون درست تدریس کنن


مثلا بریم بپردازیم به یکی از این مدل که


visual learners :

این دسته از زبان اموز ها علاقه زیادی به تصاویر و فیلم و کارتون دارن وقتی چیزی قرار باشه بهشون تدریس بشه حتما باید از جدول ها و نمودار ها و تصاویر ویدیو استفاده شه این دسته از افراد اصلا در مباحث تئوری قوی نیستن و باید یزی در ذهن اون ها شکل بگیره تا بتونن تصورش کنن در یک کلام هر چیزی که نتونن در ذهنشون تصور کنن براشون غیر قابل فهمه !


پیشنهاد تیچر شری چیه؟


من سعی میکنم برای شاگرد هایی که این مدل یادگیری رو دارن

خیلی از ویدیو و تصویر استفاده کنم.

مثلا کلمه ای مثل cut down رو میخواهیم یاد بگیریم .

اون رو در گوگل سرچ کنید و عکس هاش رو ببینید ... چی دیدی؟ درسته یه علامت قرمز که شما رو منع میکنه . حالا از چی مثلا cut down sugar

نخوردن شکر میشه

با دیدن تصاویر این عکس ها و عبارت ها در ذهنتون حک میشه و سخت تر از حافظه شما پاک میشه.


تقویت حافظهکلاس انلاینمدرس زبان انگلیسیلغات انگلیسی
https://oteacher.org/teachers/Teacher_sherry پروفایل کاری من درود عزیزان شقایق جاودی مدرس زبان انگلیسی هستم. در اینجا نکات مثبتی رو با شما به اشتراک میزارم ایدوارم مفید باشه براتون.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید