ویرگول
ورودثبت نام
shaabani.j
shaabani.j
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی کتاب " کفش باز"

چند ماه قبل شروع به مطالعه ی کتابی کردم که بنظرم برای کسایی که سودای راه اندازی کسب و کار شخصی شان را در سر دارند و یا کسانی که می خواهند رونقی را به کسب و کار فعلی شان بدهند و شاهد توسعه ی آن باشند می تواند بسیار مفید باشد.
این کتاب رو آقای وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده پردازان در یکی از مصاحبه هایش و بعنوان کتابی که برای او بسیار الهام بخش بوده معرفی کرد و من بعد از زمان دیدن مصاحبه ی ایشان مترصد مطالعه ی اون بودم تا اینکه بالاخره در برنامه ی مطالعاتی ام نوبت به این کتاب رسید و توانستم آنرا مطالعه بکنم.
داستان کتاب در مورد سرگذشت زندگی کاری آقای فیل نایت خالق برندNIKE هست که از سال 1962 به بعد و اتفاقاتی که طی هر سال برای او و شرکت اش افتاده در آن به قلم خود ایشان ثبت شده.
داستان از زمان فارغ التحصیلی فیل نایت در اوایل جوانی و تصمیم اش در سفر به کشورهای مختلف و گرفتن نمایندگی فروش کفش های ژاپنی شروع میشه و تا فتح قله های توسعه و پیشرفت توسط شرکت NIKE ادامه پیدا می کنه.
داستانی که مملو از اتفاقات الهام بخش هست و خوندن اون می تونه انگیزه های بسیاری برای خواننده با خود بهمراه داشته باشه.

توصیه می کنم که حتما این کتاب رو تهیه و مطالعه بکنید.

این هم آدرس وب سایت ام ، برای آشنایی بیشتر با من و نوشته هایم؛

www.shabany.ir




کفش بازکسب و کارمعرفی کتابفیل نایتمحسن شعبانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید