ویرگول
ورودثبت نام
jaklin
jaklin
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین فروشگاه های خرید گیم تایم وارکرافت

حدود 12 سالی هستش که در حال انجام بازی وارکرافت هستم و خواستم بهترین فروشگاه هایی که شما میتونید توش گیم تایم بخرید و مطمئن باشن رو بهتون معرفی کنم.

همونطور که میدونید جدیدترین اکسپنشن بازی وارکرافت در حال حاظر دراگون فلایت Dragonflight هستش که بعد از چند سال بالاخره بلیزارد یه اکسپنشن درست حسابی داد که میشه ازش لذت برد.

بالاخره منی که چند ساله دارم از این بازی کسب درآمد میکنم و درواقع برام مهم هست که هزینه هایی که میکنم توش صرفه جویی انجام بشه ، خواستم بهتون چند فروشگاه رو معرفی کنم که در حوزه خرید گیم تایم فعالیت میکنند.


پرشین وو

قدیمی ترین و با سابقه ترین سایت برای خرید گیم تایم بنظر من در حال حاظر پرشین وو هستش ، که تحویل آنی داره و قیمتش هم فوق العاده ارزون تر از بقیه هست.فقط یکبار هم کدی که فرستاده بودن مشکل داشت که با پشتیبانی صحبت کردم فکر میکنم 1 دقیقه هم طول نکشید کد جدید دادن بهم و مشکلم حل شد و این نشون میده که تیم حرفه ای درحال مدیریت این سایت هستند.



ایران وارکرافت

ایران وارکرافت یکی از فروشگاه هایی هست که تحویل محصولاتش آنی هست و قیمتش نسبتا به بقیه کمی بالاتر هست ولی خب تحویل آنی داره که تا اینجای کار من بدی ندیدم ازشون.

ارنو گیم

یکی از سایت هایی که نسبتا قیمتش خوب بود و تحویلش هم آنی بودی سایت ارنو گیم بود ولی خب یکی از بزرگترین مشکلاتی که این سایت داشت و هنوز هم داره مراحل پیچیده ثبت نام هست که برای منی که از سایت ها سردر نمیارم واقعا برام پیچیده بود کارکردن باهاش.


کلام پایانی

بنظر من برای خرید گیم تایم حتما سایتی رو انتخاب کنید که هم پشتیبانی خوبی داشته باشه ، تحویلش آنی باشه و صد البته قیمتش هم ارزون تر باشه که فکر میکنم تمام ویژگی هایی که گفتم رو سایت خوب پرشین وو در حوزه خرید گیم تایم وارکرافت داره.

این مقاله آپدیت میشه و من تجربیات خودمو برای شما به اشتراک خواهم گذاشت.

خرید گیم تایم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید