ویرگول
ورودثبت نام
shahri
shahri
خواندن ۱۵ دقیقه·۹ ماه پیش

بهترین سایت های تولید محتوا در ایران (تجربه محور)

زمانی که برای سایت‌ های کانتنت به شدت به محتوای باکیفیت نیاز پیدا کردم تصمیم گرفتم بهترین سایت های تولید محتوا متنی را بررسی و با یکی از آن‌ها شروع به کار کنم و این باعث شد که یک سری اتفاقات را تجربه کرده و در نهایت این مقاله متولد شود. این مقاله صرفاً برای انتقال تجربیات خودم در مورد برون‌سپاری تولید محتوای سایت‌ های کانتنت نوشته شده و قصد تخریب هیچ سایت تولید محتوا متنی را ندارد.

وقتی برای برون‌سپاری تولید محتوا شروع به تحقیق کردم، گوگل شرکت های تولید محتوا متنی زیادی پیشنهاد داد که همه گزینه‌ها قابل اطمینان نبودند. چکار کردم؟! از بین ۱۰ها سایت، ۷ سایتی که به گفته خودشان معتبر بودند را گلچین کردم و به هر کدام ۱ موضوع سپردم که برایم محتوا بنویسند. نتیجه کار خیلی جالب بود، با همین تست ساده بهترین سایت تولید محتوا را شناسایی کردم.

نوشتن این مقاله زمان و انرژی زیادی از من گرفت. چون من باید شخصآ سایت های تولید محتوا را تست می‌کردم. اگر می‌خواهید توليد محتوا سایت‌تان را به بهترین شکل برون‌سپاری کنید، تا پایان این گفتگوی دلی همراه من باشید.

اما قبل از هر چیزی چند نکته را باید به شما بگویم:

نکته شماره ۱: این مقاله حاصل تجربه کاری من با این مجموعه‌هاست، حالا نویسنده‌ای که محتوا من را نوشته ممکن است با نویسنده‌ی بغل دستی‌اش آسمان تا زمین فرق داشته باشد، به هر حال من تجربه یک سفارش محتوا را به شما می‌گویم و با توجه به اولین محتوایی که به فلان شرکت دادم، این سایت‌ها را نقد و بررسی کردم، شاید این نوع بررسی از نظر شما درست نباشد (حق هم دارید).

نکته شماره ۲: متأسفانه همه شرکت های تولید محتوایی که در این مطلب بررسی شده‌اند، به تصاویر باکیفیت و مرتبط اهمیتی نمی‌دهند و این خوب نیست. جزئیات تمامی سایت های تولید محتوا، از طریق پشتیبان هر مجموعه گردآوری شده است.

چرا محتوا سفارش بدهم؟

چرا من برای تولید محتوا پول خرج کنم؟ خودم بلدم می‌نویسم کاری نداره که؟!

آذر ۹۸ سایت های کانتنت که راه‌اندازی شد تا آذر ۱۴۰۱ خودم حدودآ ۱۸۰ مقاله نوشتم، بدون هیچ بودجه‌ای!

اگر در کنار تولید محتوا خودم، ماهی ۱۰ محتوا را برون‌سپاری می‌کردم، الان با مقالات بسیار بیشتری درآمد و بازدید چند ده برابری داشتم.

برای اینکه از غافله تولید محتوا جا نمانید، باید محتوانویسی سایت‌ را جدی‌ بگیرید و ماهانه بودجه‌ای برای برون‌سپاری آن در نظر داشته باشید.

*** کارفرما و نویسنده عزیز، این پاراگراف حاصل ۳ سال وقت گذاشتن من بوده، ساده ازش عبور نکن!

پیشنهاد ویژه برایتان دارم

فرقی ندارد که خودتان نویسنده هستید یا کارفرما؛ تازه می‌خواهید نوشتن را شروع کنید یا کمی کار کرده‌اید. کتاب «بمب‌گذاری در محتوا» را چه برای خودتان و چه برای نویسنده‌هایتان تهیه کنید و ببینید که چطور از قدم صفر تولید محتوا تا زمانی که بهترین رتبه‌ها را در گوگل به دست آورده‌اید، شما را همراهی می‌کند.

اگر هم می‌خواهید زیر نظر یک مدرس آموزش ببینید و به صورت عملی تمرین کنید، می‌توانید در «دوره تولید محتوا متنی نوین آکادمی» شرکت کنید تا تمام نکات و اصول تولید محتوا متنی را یاد بگیرید.

بهترین سایت سفارش محتوا را چگونه انتخاب کردم؟

همیشه برای اولین سفارش محتوا محتاطانه عمل می‌کنم. با ۱ محتوا تستی تصمیم می‌گیرم که با شرکت همکاری کنم یا نه. به همین راحتی! برای پیدا کردن بهترین سایت تولید محتوا سبک محتوای خودشان را بررسی کردم، سایت‌هایی که محتوای باکیفیت داشتند را گلچین کردم (تقریبآ از ۱۲۰ مورد ۱۰ سایت را هدف همکاری قرار دادم).

مهمترین نکاتی که از یک سایت سفارش تولید محتوا توقع داریم:

۱. نویسنده باید در زمینه تولید محتوا مهارت و دانش خوبی داشته باشد.

۲. هزینه نوشتن هر کلمه (۱۰۰۰ کلمه) باید معقول باشد.

۳. تیم تولید محتوا دارای نظم و تعهد کاری بوده و پروژه را به موقع تحویل کارفرما بدهد.

۴. محتوا باید طبق اصول سئو تهیه شود تا بتواند در نتایج گوگل رتبه بگیرد.

۵. نمونه کار موفق داشته باشد (مقالات وبلاگ شرکت‌ها را چک کنید)

...

اشتباه مهلک برای کاهش هزینه تولید محتوا چیست؟

کارفرماهای عزیز برای پیدا کردن شرکت های تولید محتوا به یک سرچ ساده در اینترنت و مقایسه ارزانترین قیمت‌ها اکتفا نکنید. محتوای ارزان نه تنها هزینه‌های شما را کاهش نمی‌دهد، بلکه با کاهش کیفیت هر محتوا، اثربخشی آن کمتر شده و محتوایتان نتیجه خوبی کسب نمی‌کند.

راهکار صحیح و حرفه‌ای برای کاهش هزینه تولید محتوا اینکه یک نویسنده خوب با قیمت مناسب پیدا کنید و با برنامه‌ریزی و هدفمند بودن محتوا جلو بروید.

مقایسه ۷ شرکت تولید محتوای متنی در ایران

نوشتن محتوایی که بتواند جان تازه‌ای به سایت‌تان بدهد، کار هر کسی نیست. تا چند سال پیش انتخاب یک مجموعه معتبر سفارش تولید محتوا به سختی امروز نبود، چون‌که تعداد سایت‌های کمی در این حوزه فعالیت می‌کردند. اگر همین الان کلمه “سایت سفارش تولید محتوا” را جستجو کنید، با ۱۰۰+ شرکت روبرو خواهید شد. اما کدام سایت‌ها محتوای بهتری تولید می‌کنند؟ در ادامه می‌خواهم تجربیات واقعی‌ام با ۷ سایت سفارش تولید محتوا را به شما بگویم.

۱. دی‌ام بام

این مجموعه بهترین انتخاب برای تولید محتوای متنی های کانتنت بود. وب‌سایت دی‌ام بام از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون در زمینه خدمات تولید محتوای متنی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، خدمات مربوط به اینستاگرام و طراحی سایت فعالیت می‌کند. برای مشاهده کیفیت مقالات کافیست به وبلاگ دی‌ام بام نگاهی بیندازید.

موارد مهم درباره دی‌ام بام:

▪️ کارفرما با نویسنده در ارتباط خواهد بود، یعنی می‌داند مقاله توسط چه کسی نوشته شده است؟ بله، کارفرما و نویسنده محتوا در واتساپ باهم ارتباط خواهند داشت.

▪️ ثبت سفارش تولید محتوا فقط از سایت امکان پذیر است؟ خیر، غیر از سایت شما می‌توانید مستقیم با پشتیبانی تولید محتوا در واتساپ و یا تلگرام صحبت کنید و محتوا خود را سفارش دهید.

▪️ تخفیفات دوره‌ای ارائه می‌شود؟ بله، از نظر قیمت خدمات تولید محتوا دی‌ام بام بسیار مناسب بوده و برای حجم سفارش بالا تخفیف ویژه ارائه می‌کنند.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ بسته به عمومی یا تخصصی بودن مقاله حدودآ ۳ روز یک محتوا را تحویل می‌دهند.

▪️ بعد از نوشتن مقاله نویسنده محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله، اگر محتوا هرگونه ایرادی داشته باشد، نویسنده آن را ویرایش می‌کند.

▪️ پشتیبانی چگونه است؟ شما می‌توانید از کانال‌های واتساپ، تلگرام و چت آنلاین سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید، پشتیبانی نسبتآ خوبی دارند‌.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده دی‌ام بام چطور بود؟ مقاله “هاست ووکامرس چیست” توسط سایت دی‌ام بام نوشته شده است؛ مهمترین نکات این مقاله شروع و جمع‌بندی خوب، استفاده از مثال برای ساده‌تر کردن مطلب و رعایت کردن تمام نکات شیوه‌نامه بوده است. محتوا مربوطه نیازی به ویرایش نداشت.

۲. بلو مارکتینگ

سایت blumarketing از سال 1396 به صورت یک تیم چند نفره کار خود را در زمینه طراحی لوگو، پوستر و کارت ویزیت شروع کرده و در سال 1400 هم خدمات سئو و تولید محتوا را ارائه داده است. خدمات تولید محتوا بلو مارکتینگ شاید سابقه طولانی نداشته باشد، اما در این مدت توانسته با محتواهای باکیفیت و ارزان مشتریان زیادی را جذب کسب و کارش کند.

موارد مهم بلو مارکتینگ:

▪️ کارفرما با نویسنده در ارتباط خواهد بود، یعنی می‌داند مقاله توسط چه فردی نوشته شده است؟ خیر، کارفرما فقط با پشتیبانی تولید محتوا در ارتباط است.

▪️ ثبت سفارش تولید محتوا از چه راه‌هایی امکان پذیر است؟ غیر از سایت شما می‌توانید در پشتیبانی واتساپ متحوا سفارش دهید، البته باید هزینه را از طریق لینک پرداخت بلو مارکتینگ یا به صورت کارت به کارت پرداخت کنید.

▪️ تخفیفات دوره‌ای ارائه می‌شود؟ خیر، از نظر قیمت بلو مارکتینگ ارزانترین نرخ تولید محتوا را ارائه می‌کند.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ معمولاً بلو مارکتینگ مقالات عمومی را ۱ الی ۲ روز و مقالات تخصصی را ۳ الی ۴ روز تحویل می‌دهد؛ ولی اگر تعداد زیادی مقاله بخواهید، مثلاً روزانه ۵ مقاله قبلش باید با پشتیبانی هماهنگ کنید.

▪️ بعد از نوشتن مقاله، نویسنده محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله ویراستار آن را چک می‌کند و اگر مشکلی نداشت برای کارفرما ارسال می‌شود.

▪️ پشتیبانی چگونه است؟ شما می‌توانید از کانال‌های واتساپ، تلگرام و تیکت سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید، پشتیبانی قابل قبولی دارند‌.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده بلو مارکتینگ چطور بود؟ نوشته “هاست ویندوز چیست” توسط سایت بلو مارکتینگ ایجاد شده؛ مهمترین نکات این مقاله جمع‌بندی خوب، مطالب ساختار یافته و رعایت کردن تمام نکات شیوه‌نامه بوده است. خودم ۱۰٪ محتوا مربوطه را ویرایش کرده‌ام.

۳. کلمه پزی

وقتی نام کلمه پزی به گوشتان می‌خورد یاد چی می‌افتید؟ محتوای خوشمزه یا چی ؟! من شخصآ بخاطر جذابیت نام برند ۱ محتوا تستی با این مجموعه کار کردم 🙂 در کل نسبت به شرکت‌های رده پایینی بهتر محتوا را نوشته بودند (البته توقع محتوای بهتری داشتم).

طبق بررسی که در سایت archive.org انجام دادم، وب‌سایت کلمه پزی از سال ۱۳۹۹ به صورت تخصصی در حوزه تولید محتوا شروع به فعالیت کرده است.

موارد مهم کلمه پزی:

▪️ آیا کارفرما با نویسنده مقاله در ارتباط خواهد بود؟ اگر تعداد مقالات درخواستی زیاد باشد با کارشناس تولید محتوا ارتباط مستقیم خواهد داشت.

▪️ ثبت سفارش محتوا فقط از سایت انجام می‌شود؟ بله از طریق سایت امکان پذیر است.

▪️ تخفیفات دوره‌ای ارائه می‌دهد؟ بله، امکان تخفیف برای حجم بالای محتوا وجود دارد.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ به خواسته شما بستگی دارد که در چه بازه زمانی، چند عدد محتوا نیاز داشته‌ باشید.

▪️ بعد از نوشتن مقاله نویسنده محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله حتما، تمامی متون تا زمان تایید کارفرما ویرایش می‌شوند.

▪️ پشتیبانی کلمه پزی از چه کانال‌هایی انجام می‌شود؟ فقط از طریق واتساپ انجام خواهد شد.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده کلمه پزی چطور بود؟ نوشته “هاست اشتراکی چیست” توسط سایت کلمه پزی ایجاد شده است؛در مقایسه با محتوای شرکت‌های نویسش، کدسئو و محتوا مارکتینگ بسیار بهتر بود؛ اما مقدمه و جمع‌بندی بی‌کیفیت نوشته بودند و حدودآ ۲۰٪ مقاله توسط خودم ویرایش شد.

۴. نویسش

اگر فقط یک محتوا را برونسپاری کرده باشید، به احتمال زیاد اسم نویسش برایتان آشنایی دارد. این مجموعه به عنوان اولین شرکت تولید محتوا در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت کاملا تخصصی در حوزه تولید محتواهای متنی و الکترونیکی فعالیت می‌کند.

موارد مهم نویسش برای محتوانویسی:

▪️ کارفرما با نویسنده در ارتباط خواهد بود؟ کارفرما و نویسنده هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت.

▪️ از چه راه‌هایی امکان سفارش تولید محتوا وجود دارد؟ ثبت سفارش فقط و فقط از طریق سایت امکان پذیر است.

▪️ تخفیفات دوره‌ای ارائه می‌شود؟ خیر، فقط در صورتی که تعداد سفارش‌ها بیش از ۵۰ عدد در ماه باشد، امکان ۵ درصد تخفیف وجود دارد. برای اولین سفارش هم کد تخفیف ۱۰ درصدی ارائه می‌دهند (در صورت تایید شماره موبایل‌تان).

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ فرآیند تولید محتوا ۴ تا ۶ روز زمان می‌برد.

▪️ نويسنده بعد از نوشتن، محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله، بعد از اتمام کار ویرایش محتوا انجام می‌شود.

▪️ پشتیبانی به چه صورت است؟ پشتیانی از طریق تیکت، تلفن و چت آنلاین انجام پذیر بوده و سطح متوسطی دارد.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده نویسش چطور بود؟ مقاله “هاست دانلود چیست” توسط نویسش طراحی شده که با تغییر مقدمه و جمع‌بندی مقاله را منتشر کردم. با توجه به مبلغی که برای نوشتن محتوا می‌گیرند، محتوای قابل قبولی تحویل نمی‌دهند. همچنین ظاهر پیچیده و شلوغ سایت نویسش حوصله آدم را سر می‌برد.

⚠️ هنگام سفارش تولید محتوا با نویسش تجربه بدی داشتم:

کلآ قیمت‌گذاری نویسش نسبت به شرکت های تولید محتوا بالاتر است؛ موقع سفارش بجای دسته بندی نرم افزار و سخت افزار نادانسته بازاریابی و تبلیغات را انتخاب کردم، بعد ۱۰ دقیقه از نویسش پیام آمد که این مورد را اصلاح کنم، برای همین تغییر موضوع محتوا ۴۰ هزار تومان اضافه پرداخت کردم که برایم ناخوشایند بود. اگر با نویسش کار می‌کنید قبل سفارش با پشتیبانی راجع به موضوعاتی از این قبیل صحبت کنید تا این باج را پرداخت نکنید.

۵. کدسئو

ممکن است در پست‌های تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) نام کدوسئو را زیاد دیده باشید؛ این مجموعه در مقالات رپورتاژی خود را جزء سایت های برتر تولید محتوا نشان می‌دهد که واقعاً اینطوری نبوده است (با توجه به تجربیات من).

به گفته پشتیبان مجموعه، کدسئو بیش از ۳ سال است که در زمینه تولید محتوا در حال فعالیت بوده و هم‌اکنون خدمات دیگری مثل؛ طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتنیگ، سئو سایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، پادکست و تبلیغات در گوگل را ارائه می‌کند. در کل سفارش تولید محتوا متنی این شرکت را قبول ندارم.

موارد مهم کد سئو:

▪️ کارفرما با نویسنده در ارتباط خواهد بود؟ بله، بعد از نوشتن مقاله می‌تواند به نویسنده هم امتیاز بدهد یا محتوای نوشته شده را رد یا تأیید کند.

▪️ ثبت سفارش تولید محتوا از چه راه‌هایی امکان پذیر است؟ سفارش محتوا در کد سئو فقط از طریق سایت انجام می‌شود.

▪️ امکان تخفیفات ویژه وجود دارد؟ برای دریافت تخفیف ویژه باید در تیکت یا واتساپ به پشتیبانی درخواست بدهید تا برایتان تخفیف لحاظ کنند.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ تولید یک مقاله کمتر از سه روز زمان می‌برد، برای مدت زمان کمتر می‌توانید در جزئیات محتوا اولویت خیلی مهم را بزنید که در کمتر از ۲۴ ساعت محتوا را برایتان آماده کنند.

▪️ نویسنده محتوا را ویرایش شده تحویل مشتری می‌دهد؟ بله

▪️ پشتیبانی کد سئو چه سطحی دارد؟ پشتیبانی چت آنلاین سریعی دارند و سوالات را جواب می‌دهند، پشتیبانی واتساپ هم تایید شده است؛ از بین شرکت های تولید محتوا این مقاله پشتیبانی بهتری ارائه می‌دهند.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده کد سئو چطور بود؟ مقاله “هاست وردپرس چیست” توسط یکی از نویسنده‌های کد سئو نوشته شده که متاسفانه محتوای بی‌کیفیت تحویل داد.

تقریبآ ۸۰٪ نکات شیوه‌نامه های کانتنت را رعایت نکرده بودند، طوری که متن محتوا با عنوان همخوانی نداشت و خودم بالای ۶۰% مقاله را ویرایش کردم.

۶. راش وب

ششمین سایتی که قصد دارم معرفی کنم، راش وب است؛ این وب‌سایت در سال ۱۳۹۵ بصورت تخصصی در حوزه رپورتاژ آگهی شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر از عمده فعالیت‌های این سایت می‌توان سئو سایت، خرید بک لینک، طراحی سایت، مدیریت پیج‌های اینستاگرام و تولید محتوا را نام برد.

موارد مهم راش وب:

▪️ کارفرما و نویسنده باهم در ارتباط هستند؟ خیر، کارفرما و نویسنده هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت.

▪️ از چه راه‌هایی امکان سفارش تولید محتوا وجود دارد؟ شما می‌توانید در پشتیبانی واتساپ، تلگرام و سایت برای سفارش تولید متحوا اقدام کنید.

▪️ تخفیفات دوره‌ای لحاظ می‌شود؟ تولید محتوا با حداقل قیمت انجام می‌شود و تخفیفات دوره‌ای در کار نیست.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ فرآیند تولید محتوا ۷ تا ۱۰ روز زمان می‌برد.

▪️ نويسنده محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله، در صورت عدم تایید مشتری مقاله ویرایش خواهد شد‌.

▪️ پشتیبانی چطور است؟ پشتیانی از کانال‌های واتساپ، تلگرام، تیکت سایت و تماس تلفنی انجام می‌شود؛ در کل پشتیبانی خوبی دارند.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده راش وب چطور بود؟ محتوای بی‌کیفیت تحویل دادند، مقاله “هاست ایمیل چیست” توسط راش وب نوشته شده است. مقدمه، جمع‌بندی‌ و بدنه محتوا توسط خودم ویرایش شده، راش وب را به هیچ عنوان برای سفارش تولید محتوا پیشنهاد نمی‌کنم. حتی نیم فاصله را هم رعایت نکرده بودند.

۷. محتوا مارکتینگ

در انتها نوبت به سایت محتوا مارکتینگ میرسد، محتوا این مجموعه کیفیت لازم را نداشت. حالا شاید نویسنده‌ای که محتوا من را نوشته مهارت کافی نداشته، اما از نظر من این سایت عنوان بهترین سایت سفارش تولید محتوای متنی را نمی‌گیرد. تصمیم با خود شماست.

موارد مهم محتوا مارکتینگ:

▪️ کارفرما و نویسنده باهم ارتباط خواهند داشت؟ خیر، کارفرما فقط با اکانت منیجر در ارتباط است.

▪️ ثبت سفارش تولید محتوا از چه کانالی امکان پذیر است؟ فقط از طریق سایت امکان سفارش محتوا وجود دارد.

▪️ تخفیفات دوره‌ای ارائه می‌شود؟ با توجه به گفته پشتیبان برای سفارش بالای ۲۱ مقاله تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌شود.

▪️ مدت زمان تحویل محتواهای سفارش داده شده چقدر است؟ معمولآ مدت زمان تحویل مقالات تخصصی ۷ روز و مقالات عمومی هم ۲ روز زمان می‌برد.

▪️ بعد از اتمام کار نویسنده محتوا را ویرایش می‌کند؟ بله، اگر کارفرما محتوا را رد کند، نویسنده دوباره به ویرایش محتوا می‌پردازد.

▪️ پشتیبانی محتوا مارکتینگ چطور است؟ شما می‌توانید از واتساپ و تیکت سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید، پشتیبانی ضعیفی دارند‌.

▪️ کیفیت محتوای نوشته شده محتوا مارکتینگ چطور بود؟ مقاله “هاست لینوکس چیست” توسط محتوا مارکتینگ نوشته شده که متاسفانه محتوای باکیفیت تحویل ندادند. مطمئنا نویسنده‌ای که محتوا را نوشته اصلآ شیوه‌نامه های کانتنت را نگاه نکرده است.

۸. الو محتوا

۹. فارس محتوا

متاسفانه این دو سایت سفارش تولید محتوا در پشتیبانی چت آنلاین و تماس تلفن در دسترس نبودند و با توجه به کيفيت پشتیبانی بد دور هردوتا را خط کشیدم. (در بخش کامنت‌ها منتظر نظرات شما هستم)

سفارش محتوا هزینه نیست!

حجم محتوا، موضوع محتوا، زبان محتوا، زمان‌بندی، کیفیت، تعداد محتوا و تعداد کلمات مهمترین شاخصه‌های تاثیرگذاری بر روی قیمت محتوا هستند.




کلام آخر

هر چقدر از اهمیت تولید محتوای با کیفیت برای سایت بگویم کم است! محتوای باکیفیت بذری است که می‌کارید و چند ماه بعد آن را با ثمرات قشنگ برداشت خواهید کرد. پس بجای تبلیغات الکی و رپورتاژهای خبری بی ارزش، به داد محتوای سایت‌تان برسید. امیدوارم تجربیاتی که در این مقاله برای شما نوشتم به کارتان بیاید و در انتخاب بهترین سایت تولید محتوای متنی به شما کمک کند.

اگر شما هم با این شرکت‌ها یا هر شرکت دیگری تجربه‌ای دارید، با نوشتن نظرتان به بهتر شدن مقاله کمک کنید، و به ازای کامنت شما هدیه شیوه‌نامه های کانتنت را تقدیم‌تان می‌کنم. (کافیه به تلگرام های کانتنت برای دریافت شیوه‌نامه پیام بدهید hicontent_net)

اگر به دنبال بهترین سایت تولید محتوا متنی برای برون‌سپاری محتوای سایتتان هستید، حتماً تجربیات نوشته شده در این مقاله را بخوانید و خودتان را نجات دهید.

منبع اصلی این مقاله ارزشمند: های کانتنت

شرکت تولید محتواتولید محتوامحتوانویسیبهترین سایت تولید محتوا
عاشق همکاری در فروش هستم؛ های کانتنت متولد این عشق است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید